Einar Asbjørn Kaarstein

Autorisasjon (1989)

Einar Asbjørn Kaarstein er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Einar Asbjørn Kaarstein

Dårlig

Hører ikke helt på pasienten,ser ut som at han ikke tror på pasienten og smerter pasienten klager på,stresset og overflatisk!

Ikke anbefalt

Legen har total mangel på empati. Mente at problemet kunne trenes bort uten at jeg ble undersøkt grundig. Ble ikke tatt alvorlig selv om problemet har blitt verre gjennom de siste ukene.

En lege til å respektere

Jeg har gått til legen i et drøyt år nå og har ingenting å klage på. Han var med rette skeptisk til å ta meg som pasient men han ga meg en sjans og det har fungert feilfritt. Han lytter uten avbrytelser, han bryr seg , han er så punktlig som han kan , ringer tilbake hvis du legger igjen beskjed om det på sentralbordet.Vil også rette en takk til hyggelige og alltid behjelpelige og blide damer i ekpedisonen.

En lege til å stole på.

Denne legen er en svært god støtte for pasientene; tar de nødvendige prøver, lytter til det pasienten har å si og spørre om. De nødvendige undersøkelser blir også tatt, og råd blir gitt for pasientens egenpleie av skade eller sykdom. Inntrykket er svært positivt. Enda bedre ville dette være om datamaskinen ikke var så dominerende i pasientens nærvær. En svært kunnskapsrik lege, som er generelt godt orientert om faget.

endelig en fastlege som er bra!

Jeg har en sykehistorie som ville skremt en hver fastlege. Min forrige fastlege var håpløs der. Jeg byttet til kaarstein og har fått:
-en fastlege som stiller opp på alle møter med resten av teamet rundt meg, og har kjørt til Hokksund og asker for å være med på møtene.
-gjør det en fastlege skal ift min sykdom
-ikke diller rundt men holder skjemaet sitt ift tid.=sitter ikke og venter i timevis på venteværelset.
-ringer opp personlig når jeg tar kontakt med legesenteret om han lurer på noe= - grundig.
-tar blodprøver når jeg ber om det og har en grunn.
-er fastlege og ikke Supermann fotdetom. Sender meg videre om jeg er sjuk og trenger å henvises til spesialist.

Er alltid åpen for å sette av tid til dobbelttime.