Einar Asbjørn Kaarstein

Autorisasjon (1989)

Einar Asbjørn Kaarstein er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Einar Asbjørn Kaarstein

Uengasjert, ingen empati?

Bra på tid, må sjelden vente.

Oppleves å være uengasjert. Bør lære seg mere om nav og pasienters rettigheter. Anbefales å ta seg kurs i hvordan forstå andres tankegang og hvordan vi mennesker oppfører oss når vi er i en psykisk krise.

Har byttet fastlege.

Dårlig intrykk

Kanskje arrogant. Lite villig til å lytte til pasienten.
Har derfor byttet fastlege.

burde hatt en annen jobb

Dette er en lege som virker som han ikke er veldig engasjert i sin jobb. Om du bryr deg om pasientene, vil du vise interesse, og ha et ønske om at pasienten skal få det bedre! Dette opplever jeg ikke med denne legen, og jeg kjenner flere som bruker eller har brukt ham. Jeg har brukt privat lege, fordi jeg ser at Kaarstein ikke tar ting alvorlig, og mener det meste enten er en overdrivelse eller at det bare vil gå over av seg selv. Hvis du tror det virkelig feiler deg noe, må du ikke tro på ham når han sier det ikke er noe! Sjekk med andre leger først!!

Lett å få time

Vært lett å få time raskt. Bra til å holde klokka.
Han er ikke redd for Nav men har lite kunnskap om Nav-systemet. Bør kunne gi bedre råd og veiledning i forhold til dette.
Han er spesialist i allmennmedisin.
Kunne vært flinkere til å ta prøver og gi diagnose, selv om det meste går over av seg selv oppsøker man jo legen fordi man ønsker svar og løsning på problemet.

Byttet lege til Kaarstein for en stund siden da min daværende lege ikke hadde parkering. Parkering er noe lettere på Landfalløya legesenter.

Dersom man ikke har helseplager og trenger vanlig lege i ny og ne anbefales legen pga kort ventetid osv. Dersom man har kroniske plager og er mye syk og problemer med diagnoser ville jeg valgt annen lege.

Tar meg ikke på alvor,

De første legetimene var fine, trodde endelig jeg hadde en lege som ville finne ut hva som var galt med meg. Når det ikke kom noen åpenbare svar, gav han opp. Føler meg som en hypokonder når jeg går til ham, har ingen interesse videre for å prøve å få meg frisk. Husjer meg omtrent ut av kontoret om jeg ikke skal ha sykemelding eller resepter - for det har jo ikke skjedd noe nytt...