Manjit Kaur

Autorisasjon (1995)

0 av 2000

Manjit Kaur er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Manjit Kaur

Virker dyktig i faget, men ikke med folk

Har vært her i ett par år nå, og hun er ikke min type person. Manjit er en god lege for deg som ikke trenger å inkludere følelser og som liker ting presist og kort, og som ikke lar deg pille på nesen.

For meg, så trenger jeg noen som har en mykere tilnærmingsmåte når jeg er til legen, for jeg finner det litt sårt å skal snakke om meg selv. Derfor må jeg føle meg trygg og ikke bli fnyst av, og en som ikke sier at plagene mine er noe jeg kan få hjelp til når jeg er i 70-80 årene..(jeg er 80-modell...).

Det skal sies at jeg også har hatt hyggelig samtaler med henne, og hun var en god støtte under svangerskapskontrollene. Veldig gøy at hun har ultralyd på kontoret og hun tok bilder alt på 1. kontroll!

Manjit kunne med fordel jobbet med hvordan hun kommuniserer med pasientene, jeg tror det ligger en veldig dyktig lege bak det meget harde yttre.

Sur lege

Min opplevelse med henne har bare vært negativ, hun er ikke hjelpsom og vil ikke høre på det jeg har å si. Hun er så firkantet og er ikke ydmyk i det hele tatt. Jeg blir stresset hver gang jeg skal til henne! Anbefaler virkelig ikke henne, en lege som ikke tror på deg og det du sier er ikke hvert å bruke tid på.

Forferdelig lege...

Jeg har vært hos henne ett par ganger før jeg byttet fastlege.
Totalt uempatisk, og arrogant. Bagatelliserer plagene du kommer med, og ler hånlig.

STYR UNNA!

Ellers vil jeg gi en tommel opp til øvrig personale. Høflige, og positive ansatte👍

Lite empatisk og virker uinteressert

Opptrer uinteressert, arrogant og lett irritabel ovenfor pasienten. Hun har mye kunnskap, men når man har behov for empati på det følelsesmessige plan så har hun mye å jobbe med.
Jeg opplevde at ting jeg ønsket å ta opp ikke var av interesse og at hun faktisk virket irritert over at jeg kom.

Byttet lege og angret ikke et sekund! Resepsjonistene der er fantastiske derimot og tok meg alltid imot med et smil og fikk meg til å føle meg trygg.

Synd at legen ikke gjorde det samme.

Kompetent lege og god lytter

Jeg har kun hatt henne som lege i ett år, bytter nå pga flytting. Jeg har bare positive erfaringer med henne, hun hører på meg og tar meg seriøst. Hun har også vært flink ovenfor mine to barn.