Manjit Kaur

0 av 2000

Manjit Kaur er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Manjit Kaur

Hyggelig og profesjonell

Har hatt henne som lege i mange år og fått helt topp behandling hele tiden. Kunne ikke hatt en bedre fastlege.

En bauta i livet mitt gjennom 17 år.

Jeg har hatt Kaur som fastlege i 17 år og bytter på grunn av flytting. Jeg har ventet i nesten tre år med å bytte fordi jeg har vært så fornøyd. De første årene syntes jeg det var litt vanskelig å forstå henne og få en god kommunikasjon selv om jeg ikke hadde noe å utsette på hennes vurderinger. Jeg har etter det 2 ganger vært i livskrisesituasjoner hvor det har vært avgjørende med god legehjelp, det var da jeg virkelig merket hennes dyktighet. Hun er lyttende, tilstede og en utrolig god samtalepartner. Hun har vært tydelig, men samtidig tatt meg på alvor. Hennes støtte og hjelp har vært avgjørende og betydd mye for meg. Hun har heller ikke hatt problem med å henvise meg videre om jeg har ønsket det. Jeg vil virkelig anbefale henne, hun har lang erfaring, profesjonell på det medisinske samtidig som hun er god samtalepartner. For meg er det ikke de små hverdagsplagene man kan oppsøke lege for så viktig men når det virkelig gjelder, her har hun vært den beste jeg kunne hatt.
De øvrige som jobber på Gulskogen legesenter har jeg også vært fornøyde med, de er imøtekommende og hyggelig (og god på å ta blodprøver...)

Utrolig dyktig

Seriøs og utrolig hyggelig ;)
Får alltid god hjelp og gode råd.
Har ingen problemer med å anbefale henne.

veldig dårlig lege

Vår erfaring med lege er veldig negativ.
Hver gang jeg trengte hennes hjelp er jeg aldri fått bra behandling.
Jeg tror hun må være litt mer hjelpsom og tilgjengelig.
Jeg ønsket å bli henvist til en spesialist men fikk aldri til..måtte bytte lege.

Kompetent, men kald

Den første legetimen virket hun genuin interessert i meg og min sykdom. De påfølgende legetimene ble det tydelig at hun hørte, men ikke lyttet. Hun virket arrogant, avbrøt mine setninger, svarte nedlatende og nektet å henvise meg til spesialist. Jeg tviler ikke på hennes formelle kompetanse, men stiller spørsmål ved hennes sosiale kompetanse, særlig evnen til å vise pasienter respekt og empati.