Nils Kristian Klev

Tlf: 31 29 48 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Nils Kristian Klev er en av 15 fastleger i Røyken

Siste vurderinger av Nils Kristian Klev

Trygg kunnskapsfull

Verdens beste fastlege. Han er dyktig følger pasienter godt opp hjulpet meg utrolig mye. Alltid blid. Koslig hygglig kjekk lege. All ros til deg. Du er en fantastisk lege

Super og forståelses full

Har alltid fått god hjelp og god veiledning på både meg og barna. Han er flink og forklarer veien vider;)

Meget bra

Empatisk og forståelsesfull. Han setter seg inn i problemet. Relativt lett å få time. Svarer raskt på E konsultasjon.

Oppleves til tider arrogant

Har tidligere hatt DR Klev som fastlege i mange år inntil jeg byttet. Han ga et inntrykk at han var faglig dyktig. Men noe manglende evne til og ta seg tid til og lytte og jeg opplevt han i noen tilfeller som arrogant.

Veldig ålreit lege!

En rolig lege man føler seg trygg hos. Han lytter med respekt og hjelper deg med det du måtte trenge. Fremstår som kunnskapsrik og trygg.

Absolutt den beste fastlegen jeg har vært borti!

Høflig, hyggelig, har alltid tid til deg, hører på alt du har å si, lar deg prate ut uten å avbryte, aldri stresset, gjør sitt beste for deg som pasient og man får virkelig følelsen av at man kan stole 100% på han. Beste fastlegen jeg noen sinne har hatt!

Meget serviceinnstilt og dyktig lege

Har hatt Dr Klev som fastlege i 12 år ca. Hele familien bruker ham (2 voksne + 2 barn). Meget godt fornøyd. Gir råd som er lett å forstå. Bruker bra med tid for å finne gode løsninger. Utrolig hyggelig. Lett å booke time på nett samt hyggelige legesekretærer.

den beste lege jag har hatt

følger deg opp. kan komme inn samme dag. han ringer meg når jeg trenger det. han er nøye og tar seg tid til meg .tar deg alvorlig og hjelper meg utrolig mye..lytter til meg og tar meg alvorlig . han hjelper meg utrolig mye. han har hjulpet meg mye med oppfølging av diagnoser og behandling opphold på sykehus. han er en meget dyktig lege som anbefales til alle stor ros til klev du hjelper meg utrolig mye. glad du er faslegen min

Bra lege

Humoristisk og faglig dyktig. Tar seg alltid god tid.

Meget bra fastlege

Jeg flyttet fra Røyken kommune for mange år siden, men har valgt å beholde Klev som min fastlege. Jeg er ikke ofte hos legen, men får alltid time senest dagen etter hvis jeg trenger. Han viser stor grad av empati og tar seg tid til pasientene sine.

Seriøs lege

Dyktig lege som gjør en veldig god jobb. Anbefales

Bra lege!

Han er flink til å lytte og tar meg seriøst.. Han sjekker ut nøye. Han er folkelig og humoristisk.

Faglig oppdatert, men til tider arrogant.

Virker som en faglig oppdatert lege, men etter min mening til tider arrogant. Jeg synes dr Klev har en lite god måte å møte mennesker på. Jeg har ved fler anledninger følt meg latterliggjort og mistrodd.

Lyttende, fremstår dyktig, har humor og tar seg god tid

Topp service!

Meget bra! Han lytter og gjør det beste for pasientene!