Erik Dag Knudsen

Autorisasjon (1983)

Konnerud Legesenter Telefonnummer32 88 81 0032 88 81 ...
Thorsbergv 6 3032 Drammen
Erik Dag Knudsen er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Erik Dag Knudsen

En lege som tar deg på alvor.

Vi som familie er svært fornøyd med Erik som lege. Jeg ser at det er mange som klager på ventetid, men det fine med det er at man kan velge å bytte lege. Fortsatt står Erik med flest pasienter i Drammen som han velger å si ja til. Det må være en grunn til at pasientene blir. Vi opplever Erik som faglig dyktig og lyttende. Han tar oss på alvor og man får alltid komme inn å kort varsel om det er noe. Med slik service må det selvfølgelig få konsekvenser på ventetid. Da får det heller ta den tiden det tar.

Topp lege tross hektisk hverdag

Hatt Erik som lege i alle år og vet godt at han har mye og gjøre og derfor kan det virke som tiden blir knapp noen ganger. Svært faglig dyktig og solid erfaring. Jobber døgnet rundt for å gjøre hverdagen til pasienter og folk rundt seg bedre!

Raus med sykemeldinger.

Har mange pasienter og kort tid til hver enkelt,men er nok populær hos mange siden han er kjent for å skrive ut sykemeldinger ukritisk. Har skiftet lege.

Har byttet.

Alt for lang ventetid. Provoserende å vente i timesvis, mens de med Konnerud IL eller Godset tilknytning kan gå rett inn. Rekker nesten ikke sette deg ned før timen er over. Henviser og skriver resepter i øst og vest. Føler ikke at han hører hva jeg sier og er mer opptatt av å se på pc-skjermen enn meg. Ellers virker han faglig dyktig, men er ikke min type lege.

En super lege!

Erik er en utrolig dyktig og forståelsesfull lege, som alltid tar seg tid til å lytte til pasienten. man blir alltid tatt på alvor og behandlet med stor respekt uansett hva det måtte gjelde. Han er alltid i godt humør, og jeg er utrolig fornøyd med han. Kunne aldri tenkt meg å bytte lege!