Sissel Henriette Lingaas

Autorisasjon (2000)

Sissel Henriette Lingaas er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Sissel Henriette Lingaas

Topp dame.

Sissel er ikke alltid tilgjengelig, men når man først får time er hun gull. Imøtekommende, blid, positiv og morsom. Hun skaper en trygghet som er viktig for meg som pasient. Har opplevd noen ganger at hun har for dårlig tid og jeg ikke har følt at behovet har blitt dekket, men alt i alt ei topp dame - både som person og faglig.

Trygg

Sissel er imøtekommende, lyttende, forståelsesfull, og en dyktig lege jeg føler meg trygg hos. Dersom hun ikke skulle sitte på den nødvendige kompetansen, så er hun alikevel oppdatert og henviser deg dit det er riktig å gå .
Hun er blid,og det oppleves aldri som at hun ikke har tid til deg.
Jeg skal flytte til et annet fylke,men jeg beholder fastlegen for meg og min datter.
Det jo tross alt fritt å velge lege! :-)

En dyktig familielege

Sissel Lingaas er en meget dyktig og hyggelig lege som ser "mennesket", ikke bare en pasient. Hennes rolig og blid vesen gjør det lettere å slappe av og snakke om det som plager deg. Hun finner den behandlingsformen som passer individet og tar en oppriktig interesse i deg. Begge barna mine, mannen min og jeg har en enorm tillit til henne og håper at hun forblir vår fastlege i mange, mange år fremover.