Khiem Duc Nguyen

Autorisasjon (2006)

Helsehuset Legekontor Telefonnummer32 23 68 0032 23 68 ...
Drammensveien 62 3050 Mjøndalen
Khiem Duc Nguyen er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Khiem Duc Nguyen

Trygg og kunnskapsrik lege

Khiem har jeg og mine barn vært hos når fastlegen min ikke er tilstede, han holder seg til samme legekontor. Opplever han som en seriøs lege. Veldig hyggelig og lun lege. Han kan faget sitt, lett å forholde seg til. Vil veldig gjerne finne ut om plagene dine og henviser deg videre uten å nøle. Tar kontakt via telefon og du får svar via Helsenorge på prøvesvar. Har bare positive ting å si om den legen.

Vennlig og omsorgsfull lege

Kim er en lege som bryr seg om sine pasienter. Han tar seg god tid til lytte og lærer å kjenne oss som mennesker. Kim er serviceminded og gir gode råd og tar tak i våre problemer. Han er et godt forbilde på hva en fastlege skal være.

Ser pasienten

Føler han ser meg som pasient og tar meg seriøst med mine opplevelser. Tror andre leger hadde gitt opp på enkelte ting jeg har kommet inn med, men etter mange prøver og henvisninger kom Khiem frem til et svar til meg. Han kan noen ganger se inn i Pc'en men føler ofte at han alikevel ser meg.
Flink til å henvise og konfrontere med andre (f.eks sykehuset) dersom han er usikker på ting.
Mye ventetid og forsinkelser.

Empatisk, omsorgsfull og grundig

Dr. Nugyen er ofte forsinket, men det er fordi han tror seg tid til pasienten sin. Han er hyggelig, omsorgsfull og viser forståelse for din situasjon. Han henviser videre når han må og setter rammer når det er nødvendig. Han er enkel å nå gjennom dialogmuligheten på nett og er rask med svar. Jeg er kjempefornøyd med min fastlege.

Ikke å anbefale

Er en lege som IKKE høre på eller tar seg tid til deg som pasient. Jeg har vært syk lenge. Hans konklusjon var at det går over. Ble heller aldri henvist videre for undersøkelse. Tror personlig at han er mer opptatt av å samarbeide med Nav, enn å gjøre jobben sin som lege.
Veldig glad for jeg til slutt byttet lege, bare syn jeg ikke gjorde det før.