Mehrdad Ostadazim

Autorisasjon (2004)

Mehrdad Ostadazim er en av 31 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Mehrdad Ostadazim

Positiv/lyttende

Han er omgjengelig og lyttende til alle spørsmål og følger opp. Det har hendt at han er for sen til avtalt tid.

Utelukkende positiv

Kan ikke understreke nok hvor positivt inntrykk jeg har av legen. Har hatt leger jeg har fått både veldig dårlig, dårlig medium og godt inntrykk av mens han er bland den absolutt beste. Har tid til å prate om det er et problem, og om tingene er bra så gjør vi oss ferdig med nødvendige tester og småprat om løst og fast. Jeg har en alvorlig kronisk sykdom behandles av spesialist men likevel følger han opp mye mer en jeg har opplevd av andre leger og foreskriver som første lege, men likevel burde vært gjort tidligere av tidligere leger, tester både relatert til den kroniske sykdommen og tester som er naturlig å gjøre på grunn av den alderen jeg nå har kommet i. Anbefales på det sterkeste

Smil :)

Han er forståelsesfull, og flink til å få deg til å smile og le . Kjemien er på topp ! Anbefaler denne legen på det sterkeste. Han har hjulpet meg med mye :)

En lege som tar deg på alvor

Har hatt denne lege som fastlege i mange år, og får ikke lovpriset denne mannen nok.
Ikke bare er han en lege som tar deg på alvor men også en som hører på hva du som pasient sier og gjør sitt ytterste for å finne den behandlingen du faktisk trenger.
Urolig hyggelig og imøtekommen, tar seg faktisk tid til å spørre hvordan det egentlig går meg deg å hva han kan gjøre for å hjelpe.
Bedre fastlege finner du neppe i mine øyne.

En fantastisk og sympatisk lege

En god, empatisk, ryddig og ivaretagende lege.
En lege med veldig gode sosiale egenskaper og han er en person som viser tillitt og god forståelse for pasienten! Han tar seg tid til å lytte, og han følger opp med undersøkelser og henvisninger.