Mehrdad Ostadazim

Autorisasjon (2004)

Mehrdad Ostadazim er en av 31 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Mehrdad Ostadazim

Et godt menneske og lege

Er lyttende, hensynsfull, tar deg på alvor. Effektiv men har ikke dårlig tid og svarer på alle spørsmål.
Pust med magen min fantastiske fastlege, du er best.

Doctor you can trust!

Very professional doctor, trustable and reliable. Dedicated to his work and his patients. Experienced, gives a professional advice to you despite on asking, which means he really cares about his patients and not just doing his job… I really like him and I do not want to see any other doctors, but him! Thank you Mehrdad Ostadazim for taking a good care about me and my daughter.

Komfortabel og hyggelig

Jeg har hatt Mehrdad som fastlege siden 2011. Jeg har flyttet mye rundt i landet (og utlandet) og bor nå i Oslo, men jeg "nekter" å bytte fastlege.

Mehrdad er lett å prate med og tar alle mine henvendelser på alvor. Jeg har dratt til han med både vanlige og litt mer ukonvensjonelle problemstillinger, og har følt meg både forstått og bekreftet i mine valg.

Timene er effektive, men du føler at han tar seg tid. Og han tar seg tid til å prate med *deg*, ikke bare en pasient som skal krysses av listen.
Mulig det er derfor jeg opplever han som noe etter skjema de gangene jeg møter opp til time på kontoret.

imøtekommende, alltid blid og flink til å lytte.

Snill og omtenksom lege, tar seg god tid og hjelper så godt han kan.
Tåler en spøk, noe som gjør legetimene avslappende. Man får god tillit til denne legen.

Veldig fornøyd

Tar seg alltid tid til alle spørsmål, gir mye informasjon og er vennlig og imøtekommende. Gir råd om alle muligheter som finnes vedrørende min helsetilstand, slik at jeg kan gå ut informert og være delaktig i min situasjon. Dette har vært en stor trygghet.