Mehrdad Ostadazim

Ringerike Medisinske Senter

2004

Ringerike Medisinske Senter Telefonnummer32 17 91 5032 17 91 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kartverksveien 9 3511 Hønefoss
Mehrdad Ostadazim er en av 28 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Mehrdad Ostadazim

Utvilsomt den beste legen jeg har hatt

Den beste legen som finnes! Faglig veldig dyktig og tar deg på alvor. Sympatisk, empatisk, imøtekommende og trygg. Lytter godt, forklarer grundig og er tilstede

Føler meg heldig som har han som fastlege.

Ikke god til å komme med råd.

Måtte selv vite hva jeg skulle be om før jeg kom...måtte også diktere henvisninger og t.o.m skrive begrinnelser selv.

Dyktig og ansvarlig lege

Jeg er veldig fornøyd med min fastlege Mehrdad Ostadazim. Han er faglig meget dyktig, har lang erfaring, svært imøtekommende og lyttende. Jeg blir godt ivaretatt både menneskelig og medisinsk sett hver eneste gang. Føler meg heldig som har han som fastlege.

Joda ... men, du må vente - og han er likevel utålmodig

Sikkert en flink almennpraktiker - og at man må vente lenge på legen er jo ofte pasientenes feil ... egentlig.
Har byttet - mest fordi han nok er litt for kontant i sine vurderinger, og jeg ikke følte han lyttet.. . før det hadde gått rundt ett år.. da - var han plutselig veldig grundig.
Ble litt usikker på hans evne til å lese meg som pasient - og på om han var mer interessert i få unna ventelisten enn å finne ut hva som var galt og hva han kunne gjøre.

Ikke misfornøyd - men, kanskje ikke en allmenpraktiker som passer for alle.

Meget bra.

Topp cervice, jeg er trygg på den behandlingen han foreskriver.
Han er ikke redd for å konsultere kolleger/spesialister.
Vi har god kommunikasjon, jeg opplever konsultasjonene som grundige, og han gir forståelige forklaringer og råd.