Mehrdad Ostadazim

Ringerike Medisinske Senter Mann, 47 år

Autorisert2004
Ledige plasser 49 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Ringerike Medisinske Senter

Kartverksveien 9 3511 Hønefoss
Mehrdad Ostadazim er en av 28 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Mehrdad Ostadazim

Joda ... men, du må vente - og han er likevel utålmodig

Sikkert en flink almennpraktiker - og at man må vente lenge på legen er jo ofte pasientenes feil ... egentlig.
Har byttet - mest fordi han nok er litt for kontant i sine vurderinger, og jeg ikke følte han lyttet.. . før det hadde gått rundt ett år.. da - var han plutselig veldig grundig.
Ble litt usikker på hans evne til å lese meg som pasient - og på om han var mer interessert i få unna ventelisten enn å finne ut hva som var galt og hva han kunne gjøre.

Ikke misfornøyd - men, kanskje ikke en allmenpraktiker som passer for alle.

Meget bra.

Topp cervice, jeg er trygg på den behandlingen han foreskriver.
Han er ikke redd for å konsultere kolleger/spesialister.
Vi har god kommunikasjon, jeg opplever konsultasjonene som grundige, og han gir forståelige forklaringer og råd.

En reddende engel

Etter flere ubehagelige opplevelser med andre leger, og det å ikke bli tatt på alvor og trodd, fant jeg heldigvis Mehrdad! En engel av en fastlege! Han tar alle problemer, små eller store, på alvor. Og man blir alltid henvist videre om det er nødvendig. I tillegg følger han opp med full sjekk en gang i året, så man føler seg veldig trygg og ivaretatt!
I tillegg er han helt super å snakke med, og man kan ta opp alt, han har alltid til til å lytte og gode råd å komme med.
For første gang i livet har det faktisk vært fint å gå til legen, ikke noe man behøver å grue seg til!
Er superfornøyd og håper å beholde fastlegen min for alltid :)

Den mest innbydende og kunnskapsrike legen jeg har vært i kontakt med.

I mange år har min kjære slitt med kroppen, han har blitt sendt til sykehus,til spesialister og tilbake til leger og ortopeder, desverre var svarene på hans tilstand så lite.
Vi flyttet og bestemte oss for å bytte fastlege.
Ble anbefalt Mehrdad av en kollega, jeg er evig takknemlig for at jeg hørte på anbefalingen. De siste 5 årene måtte jeg ta over alt med hans helse siden han ga opp, som helsepersonell lar man aldri sine kjære gi opp men med hjelpen fra Mehrdad som hans nye fastlege har min kjære fått tilliten til leger tilbake.For første gang på mange år har svarene kommet inn og behandlingene er i gangsatt. Livsgleden til en ung mann på 27 år er på topp! kunnskapsrik lege som virkelig har gjort godt. Han ser pasienten, bruker god tid og gir veiledning som trygger hverdagen.

Dette er legen med stor L

Etter et helt liv med migrene å tablett spising opptil flere ganger per uke.. å prøvd neste ant mellom himmel å jord, da snakker vi nevrologer, kiropraktor, fysioterapi, akupunktur uten store forbedringer. Tok han initiativet til å sette botox injeksjoner får å se om det hjalp. Er nå over en måned inn I behandling og har ikke hatt vondt I hode siden.. Dette er en lege du kan stole på at gjør si ytterste fo å hjelpe deg som pasient..