Mehrdad Ostadazim

Ringerike Medisinske Senter

2004

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Mehrdad Ostadazim er en av 29 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Mehrdad Ostadazim

Trygg,varm og tar ting på alvor!

Hele min familie har Mehrdad som fastlege.Han følger oss opp på en glimrende måte.Ved bekymringer henviser han videre og han ringer og følger opp som avtalt - Alltid!
Han mistenkte akutt blindtarmbetennelse hos min sønn(uten de typiske signalene) som ble operert samme ettermiddag.Da var arbeidsdagen hans egentlig over,men han tok seg god tid til å sørge for videre og helt nødvendig helsehjelp.Kan på det varmeste anbefale han👍🏻

Flott lege!

Jeg har nå hatt Ostadazim som fastlege i 2 år. Vil aldri bytte!! Han er ofte forsinket, MEN har aldri opplevd at han har dårlig tid til pasienten. Forklarer på en grei og forståelig måte. Er flink til å sende videre hvis han ser det som nødvendig. Tar full sjekk 1 gang i året. Flink til å gi oppmuntring og kommer med gode råd når en trenger det.Lett å prate med! Har aldri gått fra hans kontor uten å fått med noen gode og oppmuntrene ord på vegen. Rett og slett en flott lege som jeg håper jeg har i mange år!

Utvilsomt den beste legen jeg har hatt

Den beste legen som finnes! Faglig veldig dyktig og tar deg på alvor. Sympatisk, empatisk, imøtekommende og trygg. Lytter godt, forklarer grundig og er tilstede

Føler meg heldig som har han som fastlege.

Ikke god til å komme med råd.

Måtte selv vite hva jeg skulle be om før jeg kom...måtte også diktere henvisninger og t.o.m skrive begrinnelser selv.

Dyktig og ansvarlig lege

Jeg er veldig fornøyd med min fastlege Mehrdad Ostadazim. Han er faglig meget dyktig, har lang erfaring, svært imøtekommende og lyttende. Jeg blir godt ivaretatt både menneskelig og medisinsk sett hver eneste gang. Føler meg heldig som har han som fastlege.