Mehrdad Ostadazim

Autorisasjon (2004)

Mehrdad Ostadazim er en av 31 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Mehrdad Ostadazim

Hjelpsom og forståelsesfull

Ostadazim er kunnskapsrik og tar pasienten på alvor, samtidig som han virker opptatt av å sørge for at legebesøket blir litt hyggeligere ved å smile og tulle litt også. Han ønsker å finne ut av hva problemet er, og henviser videre til spesialister uten å nøle dersom det er behov for det. Han er vennlig og virker til å ha bred kompetanse. Han er også svært flink til å foreslå løsninger som ikke innebærer medisiner dersom man ikke ønsker det, men er samtidig åpen for medisinering også der det trengs. Han er forståelsesfull både for fysiske og psykiske plager. Jeg opplever noen ganger å måtte være ekstra tydelig for å få sagt det jeg vil si da han har mange meninger og teorier, men det er ikke nødvendigvis noe negativt. Alt i alt en varm, kunnskapsrik, forståelsesfull og artig lege jeg absolutt kan anbefale.

Hyggelig og kunnskapsrik

Ostadazim er kunnskapsrik, hyggelig og effektiv. Han er grundig og følger opp. Takket være ham og hans oppfølging ble noe som kunne ha blitt alvorlig oppdaget tidlig og ordnet opp i. Jeg anbefaler ham på det varmeste.

Dr. Ostadazim er usedvanlig dyktig og svært hyggelig

Jeg må dessverre skifte fastlege p.g.a. flytting. Det er fryktelig leit. I rundt 10 år har jeg hatt Mehrdad Ostadazim som fastlege. Han er ekstremt dyktig, veldig, veldig hyggelig og eksepsjonelt ryddig. Ostadazim er dessuten heldigital og har svært god oversikt over journaler og hvilke type medisinsk bistand jeg har hatt behov for. Jeg kan derfor anbefale Mehrdad Ostadazim på det varmeste! Han er den beste fastlegen jeg noensinne har hatt, med kunnskap langt utover det fastleger vanligvis har.

Dyktig fastlege!

Min fastlege i mange år og går fast en gang i året. 75 år og har alltid vært frisk til juni/juli i år og oppsøkte Ostadazim, som anbefalte på det sterkeste at jeg tok en CT - privat for raskere undersøkelse. Det viste seg at jeg hadde en cyste på begge nyrene. Det førte til rask sykehusinnleggelse og fjernet ene nyra. Jeg har av den grunn svært mye å takke Ostadazim for. I tillegg har vi gode samtaler, ser på meg (lite på PC), viktig for å ha en god samtale. Alltid blid og bruker nødvendig tid. Vil anbefale han som fastlege.

Blandede følelser

Virket helt grei, men når jeg pekte ut at deler av behandling var vanskelig grunnet kroniske skader jeg har hatt de siste 10 årene så lo han av meg.
Og jeg klarer ikke å se på en lege som ler av mine kroniske skader som en person som har mine beste velgående i tankene.