Ali Raza

Autorisasjon (2003)

Ali Raza er en av 14 fastleger i Modum

Siste vurderinger av Ali Raza

Ekstremt dyktig lege

Han er en meget snill, høflig og omtenksom lege. Han kan faget sitt og bruker lang tid på pasientene, som pasient er det veldig betryggende for meg at han tar meg seriøst. Han er en god lytter og henviser fort videre for utredning hvis det er nødvendig.(.. )

Beste lege jeg har hatt

Han er blid, hyggelig og omsorgsfull og gir meg rimelig god tid. Han er ekstremt godt oppdatert på nye legemidler og satte meg en gang på noe som sykehuslegene på Ringerike ikke hadde hørt om, men som i dag er i allmenn bruk. Han har en saklig og objektiv tone, og er flink til å forklare min sykdom, gi gode råd og sykdomsinnsikt. Han gir fort henvisning videre, særlig hvis jeg uttrykker bekymring. Han har et slags "radarøye" som ser tvers igjennom, og egner seg ikke for hypokondere som hovedsakelig lider av selvmedlidenhet.

En god lege

Kjempe god lege! Tar seg ordentlig tid til pasientene,og tar deg på alvor. Viser at han bryr seg!!!!

Super lege

Seriøs flink og lett og prate med. Skjønner meg ikke på de som ikke er fornøyd. Lege kan ikke kurere hypokonderi. Beste legen i modum.

Bytta temmelig raskt

Hadde risiko svangerskap og han prøvde å overprøve legen på Ringerike sykehus som sa jeg måtte holde meg i ro for det meste for at ikke barnet eller jeg skulle bli dårligere eller født for tidlig. Dette var noe han aldri hadde hørt om og mente jeg burde gå tilbake i jobb, 3 uker før permisjonen startet. Nektet og fikk til slutt forlengelse av sykemelding. Ble redd hele legen og byttet. Vanskelig å kommunisere med og har dårlig tid.