Terje Sandvik

1998

Terje Sandvik er en av 26 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Terje Sandvik

En veldig bra lege

Har hatt Terje som fastlege i flere år, og han er veldig flink. Følger opp, og henviser videre dersom han må. Lytter alltid på det man har å si, og han er imøtekommende. Anbefales :)

Den beste legen jeg har hatt!

Enestående lege, tar deg på alvor, og gir seg ikke før han kommer til bunns i ting. Står på for pasientens rettigheter, og strekker seg langt. Ser sine begrensninger, og henviser videre til spesialister. Bryr seg og er omsorgsfull. Rask til å svare på henvendelser, får alltid svar samme dag via pasientsky. Hele familien bruker han, og jeg ville aldri byttet. Han har virkelig stått på for meg iallfall:) Damene i skranken er i tillegg superkoselige:)

Ikke fornøyd!!

Har vært hos denne legen for alt fra minisk, prolaps og lungebetennelse. Han kunne dessverre ikke finne noe galt noen av gangene, var heller ikke villig til å henvise til spesialist.

Eneste positive er att han alltid er ledig og man får time samme dag, men hva hjelper vel uten hjelp....?

Vil ikke anbefale denne legen til andre!

En Lege som du kan stole på

Flink til å henvise videre, hjelpsom, hyggelig og god på veiledning

Veldig fornøyd!

Pliktoppfyllende! Føler at han bryr seg. Hører etter og følger opp raskt. Kommer på møter hvis han har mulighet. Er kjempefornøyd og kunne ikke tenkt oss å bytte!