Rune Ivar Sindre Schjetlein

Tlf: 32 25 20 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Rune Ivar Sindre Schjetlein er en av 14 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Rune Ivar Sindre Schjetlein

God

Mine barn bruker han som fastlege. Ringer man på morgenen, får man time i løpet av et par timer. Blid, hyggelig, tar seg god tid og begge barna liker han. Kan anbefales på det varmeste.

Dyktig lege

Er veldig før nøyd med han som fastlege. Har tid til deg og dine spørsmål. Rask og effektivt legekontor. Fin betjening.

Flink, interressert i pasienten, tar seg tid, spør alltid om det er noe mer, ikke redd for å henvise til spesialist når det behøves. Kort ventetid. Anbefales på det varmeste.

Meget god lege!

Har hatt han som fastlege siden han begynte i Vestfossen. Meget seriøs lege som har tid til pasienten.
Bare positivt å si om han!

En god fastlege!

Tar seg tid til meg, er kunnskapsrik og jeg føler meg godt i varetatt.

Ønsker han ikke som fastlege...

Ikke min fastlege, men er av og til hos han når fastlegen min ikke er tilstede. Går helst ikke til han, da jeg flere ganger (2-3) har opplevd å bli mistrodd. Fikk følelsen av å kaste bort hans tid, og fikk noen kommentarer som jeg opplevde ganske upassende.

God lege

Er ikke fastlegen min, men jeg bruker ham likevel ganske ofte. Følger opp, er seriøs og dyktig. Meget bra lege

stressa

skal gjerne ha deg ut før du kommer har for mange pasienter pr dag men hyggeli da man blir kjent

Den beste legen jeg har møtt

Legen er lyttende- tar problemene/utfordringene på alvor. Raske tilbakemeldinger på prøvesvar. Kommer ALLTID inn til avtalt tid. Sender til spesialist med en gang. Kan også få rekvisisjon pr telefon om vi har hatt konsultasjon tidligere.

En bra lege

Han er ikke min fastlege men mine barns lege, kommer alltid inn samme dag hvis det er noe med barna, hyggelig og grei lege, men har opplevd at han kan noen ganger si ting han fint kunne latt være og si, en kommentar som ikke alltid passer seg. Men i det lange og breie fornøyd med han som mine barns lege:)

Den beste lege jeg har møtt

Legekontoret i Vestfossen er et flott legekontor. Kort ventetid på telefonen- kort ventetid på å få time, Kommer alltid inn presis til legen. Legen lytter- videre sender til spesialist om en ønsker det. Jeg føler seg sett og hørt. Blir tatt på alvor,

Veldig fornøyd :)

Har alltid akutt timer på dagen og ellers får man alltid time raskt (innen et par dager). Ingen ventetid på kontoret og ellers en fin lege :)

Veldig fornøyd med å ha Rune Schjetlein som min fastlege.

Han ser deg,tar deg på alvor,lytter til hva du har å si,er faglig dyktig,forklarer/informerer og gir råd.

Det flinkeste legen som man kan får

hyggelig, har tid for alle problem og finner det riktige diagnose
veldig god kunnskap og erfaring