Rune Ivar Sindre Schjetlein

Vestfossen Legesenter

1989

4 av 1900

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Rune Ivar Sindre Schjetlein er en av 15 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Rune Ivar Sindre Schjetlein

Arrogant

Lite tiltro til pasient. Overlegen og arrogant. Oppleves som en bedreviter med mistro til pasient. Man føler seg liten.

Flink lege, som tar seg tid til deg

Alltid veldig fornøyd med ham. Tar seg tid. Er nesten uten unntak i rute. Om noe haster, har han satt av tid til det hver dag, så kan alltid komme samme dag om det behøves. Veldig hyggelig personell både i resepsjonen og laboratoriet.

Svært imøtekommende, trygg og kunnskapsrik

Lett tilgjengelig; ved akutt behov for hjelp har jeg fått komme samme dag.
Opplever å bli tatt på alvor, lyttet til og henvist videre når det har vært behov for det.
Rask tilbakemelding etter blodprøver og andre u.s.
Jeg har alltid følt meg trygg på å være godt ivaretatt etter konsultasjoner.

Hyggelig og seriøs

Har hatt han I flere år, og han er alltid like imøtekommende. Tar meg seriøst, og virker som om han virkelig bryr seg!

Samlebånd

Har hatt han som lege i flere år, både til meg selv og mine barn. Den eneste grunnen til dette er at han er lokal, helsesekretærene er veldig hyggelige (spesielt Laila), og man får time samme dag eller dagen etter man tar kontakt. Han er effektiv og flink til å henvise. Men kjemien er ikke-eksisterende. Jeg føler at jeg kaster bort tiden hans. Han viser ingen oppriktig interesse og bryr seg lite. Har ikke tillit til ham. Han har i noen samtaler vært veldig ovenfra og ned. Påpeker at han har mer utdannelse enn sine kollegaer. Sier innimellom upassende ting, hans personlige mening kommer tydelig frem. Han er klønete i gu-undersøkelse, tydelig ukomfortabel. Vil heller henvise videre. Noe som er greit nok for så vidt. Sjelden forsinket/ventetid.