Rune Ivar Sindre Schjetlein

Vestfossen Legesenter

1989

0 av 1900

Vestfossen Legesenter Telefonnummer32 25 20 8032 25 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 24 3320 Vestfossen
Rune Ivar Sindre Schjetlein er en av 16 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Rune Ivar Sindre Schjetlein

Samlebånd

Har hatt han som lege i flere år, både til meg selv og mine barn. Den eneste grunnen til dette er at han er lokal, helsesekretærene er veldig hyggelige (spesielt Laila), og man får time samme dag eller dagen etter man tar kontakt. Han er effektiv og flink til å henvise. Men kjemien er ikke-eksisterende. Jeg føler at jeg kaster bort tiden hans. Han viser ingen oppriktig interesse og bryr seg lite. Har ikke tillit til ham. Han har i noen samtaler vært veldig ovenfra og ned. Påpeker at han har mer utdannelse enn sine kollegaer. Sier innimellom upassende ting, hans personlige mening kommer tydelig frem. Han er klønete i gu-undersøkelse, tydelig ukomfortabel. Vil heller henvise videre. Noe som er greit nok for så vidt. Sjelden forsinket/ventetid.

God

Mine barn bruker han som fastlege. Ringer man på morgenen, får man time i løpet av et par timer. Blid, hyggelig, tar seg god tid og begge barna liker han. Kan anbefales på det varmeste.

Dyktig lege

Er veldig før nøyd med han som fastlege. Har tid til deg og dine spørsmål. Rask og effektivt legekontor. Fin betjening.

Flink, interressert i pasienten, tar seg tid, spør alltid om det er noe mer, ikke redd for å henvise til spesialist når det behøves. Kort ventetid. Anbefales på det varmeste.

Meget god lege!

Har hatt han som fastlege siden han begynte i Vestfossen. Meget seriøs lege som har tid til pasienten.
Bare positivt å si om han!