Rune Ivar Sindre Schjetlein

Autorisasjon (1989)

Rune Ivar Sindre Schjetlein er en av 17 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Rune Ivar Sindre Schjetlein

Hyggelig og seriøs

Har hatt han I flere år, og han er alltid like imøtekommende. Tar meg seriøst, og virker som om han virkelig bryr seg!

Samlebånd

Har hatt han som lege i flere år, både til meg selv og mine barn. Den eneste grunnen til dette er at han er lokal, helsesekretærene er veldig hyggelige (spesielt Laila), og man får time samme dag eller dagen etter man tar kontakt. Han er effektiv og flink til å henvise. Men kjemien er ikke-eksisterende. Jeg føler at jeg kaster bort tiden hans. Han viser ingen oppriktig interesse og bryr seg lite. Har ikke tillit til ham. Han har i noen samtaler vært veldig ovenfra og ned. Påpeker at han har mer utdannelse enn sine kollegaer. Sier innimellom upassende ting, hans personlige mening kommer tydelig frem. Han er klønete i gu-undersøkelse, tydelig ukomfortabel. Vil heller henvise videre. Noe som er greit nok for så vidt. Sjelden forsinket/ventetid.

God

Mine barn bruker han som fastlege. Ringer man på morgenen, får man time i løpet av et par timer. Blid, hyggelig, tar seg god tid og begge barna liker han. Kan anbefales på det varmeste.

Dyktig lege

Er veldig før nøyd med han som fastlege. Har tid til deg og dine spørsmål. Rask og effektivt legekontor. Fin betjening.

Fantastisk lege

Flink, interressert i pasienten, tar seg tid, spør alltid om det er noe mer, ikke redd for å henvise til spesialist når det behøves. Kort ventetid. Anbefales på det varmeste.