Rune Ivar Sindre Schjetlein

Autorisasjon (1989)

Rune Ivar Sindre Schjetlein er en av 17 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Rune Ivar Sindre Schjetlein

Den beste legen jeg har møtt

Legen er lyttende- tar problemene/utfordringene på alvor. Raske tilbakemeldinger på prøvesvar. Kommer ALLTID inn til avtalt tid. Sender til spesialist med en gang. Kan også få rekvisisjon pr telefon om vi har hatt konsultasjon tidligere.

En bra lege

Han er ikke min fastlege men mine barns lege, kommer alltid inn samme dag hvis det er noe med barna, hyggelig og grei lege, men har opplevd at han kan noen ganger si ting han fint kunne latt være og si, en kommentar som ikke alltid passer seg. Men i det lange og breie fornøyd med han som mine barns lege:)

Den beste lege jeg har møtt

Legekontoret i Vestfossen er et flott legekontor. Kort ventetid på telefonen- kort ventetid på å få time, Kommer alltid inn presis til legen. Legen lytter- videre sender til spesialist om en ønsker det. Jeg føler seg sett og hørt. Blir tatt på alvor,

Veldig fornøyd :)

Har alltid akutt timer på dagen og ellers får man alltid time raskt (innen et par dager). Ingen ventetid på kontoret og ellers en fin lege :)

Veldig fornøyd med å ha Rune Schjetlein som min fastlege.

Han ser deg,tar deg på alvor,lytter til hva du har å si,er faglig dyktig,forklarer/informerer og gir råd.