Dinesh Sharma

Autorisasjon (2002)

Dinesh Sharma er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Dinesh Sharma

Beste legen jeg har hatt!

Interessert, smilende, tar seg GOD tid, lytter, kommer med råd og veiledning. Dette er den første legen jeg har hatt hvor jeg føler at legen tar meg helt seriøst og er interessert i å finne ut hva som feiler meg. Jeg hadde aldri vært hos han før jeg "møtte veggen", og allikevel tok han meg så seriøst og har møtt meg med både omsorg og respekt.

Han er rett og slett et fantastisk menneske og jeg anbefaler ham til alle som trenger ny fastlege.

Et stort pluss er det også at legekontoret tilbyr å sende sms ved bestilling av timer, spørsmål, osv.

Helt klart den beste

Hyggelig,høflig,tar seg god tid til å forklare hvordan det som plager meg oppfører seg i kroppen og hva som eventuelt må gjøres.

Superlegen!

Han er en super lege! Blikkontakt, gode råd og løsninger. Hele familien har brukt han i flere år. Anbefales!!

Super lege

Dette er en relativt ny lege for meg (siden oktober 2011), men jeg er veldig fornøyd. Han lytter, setter seg inn i situasjonen og gir råd deretter. Han er seriøs og tar saken på alvor og prøver å finne beste løsning sammen med deg. Oppleves ikke som en lege som tar lett på ting og kaster ikke bort tiden du har foran skjermen. Gir god blikkontakt og er alltid blid og vennlig.