Dinesh Sharma

Vårveien 22 3024 Drammen
Tlf: 32 25 41 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Dinesh Sharma er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Dinesh Sharma

Trist at jeg skal flytte.

Jeg har ADHD og psykiske problemer, men er stort sett i god fysisk form og har vært i fast jobb hele tiden mens jeg har vært der(Nevner dette fordi jeg har ikke trengt legeuttalelser til NAV o.l.)

Jeg har hatt et godt forhold til Sharma i alle årene jeg har hatt ham. Det har aldri vært aktuelt for meg å bytte fastege.

Jeg gikk på en veldig høy dose av et legemiddel da jeg byttet til ham, han reagerte på dette med en gang, og fulgte meg godt opp. Etter noen uker, ble vi enige om at min forrige lege hadde gitt meg korrekt dose. Han er kritisk til bruk av legemidler, men min erfaring er at han ikke tar denne skepsisen for langt.

Jeg har aldri vært hos Sharma og opplevd at det ikke har vært ganske stor kø. Jeg har heller aldri vært hos Sharma og opplevd at han har vært stresset eller hatt manglende interesse for meg. Det er viktigere for meg at han tar seg tid til hver pasient enn at jeg slipper inn akkurat når jeg skal!

Kjempegod lege, men han får kun enn fire fordi det har hendt at jeg har måttet ringe og minne om at han skal fornye reseptene mine.

Den beste legen jeg har hatt!

Sharma er en pålitelig, stabil og dyktig lege. Han tar seg tid til deg og gir deg den hjelpen du trenger. Jeg gir han mine beste anbefalninger!

Beste legen jeg har hatt,veldig flink til og lytte og til å forklare.

Han lytter virkelig på hva jeg som pasient sier,og jeg får alltid hjelp og gode råd.Han følger meg opp og jeg er sikker på at jeg får rett hjelp.Han er flink til å henvise meg videre, slik at jeg får den behandlingen jeg trenger.

Følger ikke opp

Han er blid og hyggelig når det ikke feiler deg noe. Skal du ha medisiner og annen hjelp vil han ikke skrive ut. Han ber deg ringe og ordne opp selv ny time hos spesialister og sykehus. Stoffskifte prøver var alltid flotte sa han, selv om jeg var dårlig. Han elsket sekken fibromyalgi, der kunne han putte alt.

Han er flink

Han jeg har hatt siden 2006 men på grunn av en feil har jeg byttet ut han men vil gjerne bruke han som fast legen min.

Drammens beste lege

Lyttende, imøtekommende, utrolig dyktig og ydmyk. Tar seg tid til å høre på meg som pasient.

Blid og imøtekommende.

Jeg er ikke ofte hos legen, men opplever alltid å bli hørt og respektert når jeg er hos Sharma. Han forklarer godt, er presis og henviser alltid videre ved behov. Anbefaler han på det sterkeste!

Lite medisin å få!

Jeg er en voksen mann med et par fysiske problemer som oss fleste. Sharma er en real og hyggelig lege skal sies. Mye snakking MEN aldri medisiner.

fantastisk lege med mye erfaring

Super lege som virkelig tar seg tid til sine pasienter,en lege som virkelig følger opp sine pasienter og er en lege med stooor forståelse,,anbefales på det varmeste.
Absolutt blandt norges beste fast leger,mener jeg.

Virkelig engasjert!

Har jevnt over vært fornøyd med legene mine, men de har bare vært "leger". Hos de fleste leger føler man at man bruker av deres verdifulle tid, de ser knapt på deg og er mer opptatt av å skrive på dataen. Sharma derimot er helt motsatt, har aldri møtt en lege som tar seg så god tid til pasienter. Virkelig flink til å lytte, blid, utrolig engasjert og godt humør.

Han forklarer veldig godt hva som faktisk skjer med kroppen og hvorfor, og bruker lettforståelige uttrykk. Har aldri vært nevneverdig forsinket. Veldig god oppfølging!

Jeg går alltid ut fra legekontoret med et stort smil om munnen, selv hvor elendig jeg føler meg før jeg går inn der.

Ubrukelig

Hatt dårlig opplevelse med legen. Har selv vært der en gang tok blodprøver fikk aldri beskjed om resultatet.. Selv om noen av verdien var utenfor (ringte selv og hørte om resultatene), har også vært der flere ganger med ungen min. De gangene jeg har vært der har jeg opplevd han som stressa, Mangel av kunnskap, og blir ikke hørt. Han skal ha for positiv innstilling, blid og hyggelig. Men dessverre utenom det så har jeg ikke noe positivt å si ved ham. Anbefaler ikke han til noen.

Helt grei lege

Han er lite forsinket. Min opplevelse er at han kan lite om sykdommer som ikke er helt etter boka, har også et inntrykk av at han er lite interessert i å lære om sykdommer han ikke kan fra før. Pluss for at han henviser videre.

Ikke så gode kunnskaper

Sharma er veldig blid, og lytter til det du sier. Har flere ganger opplevd at han har lite kunnskaper om sykdommer og Nav. Undersøker svært lite -vil heller snakke. Mener at en lege ihvertfall bør se på evt. utslett på lår.
Sharma snakker ikke på telefonen, og er dermed lite tilgjengelig sammenlignet med andre leger på samme sted.

fantastisk lege!

er en av de beste legene jeg har hatt! tar meg alltid særiøs,veldig behjelpelig.gir gode råd og tar vare på sine pasienter!

Super best!

Veldig hyggelig og behjelpelig!!!! Er alltid blid og har tid til å prate om det pasienten vil.

A true General Practitioner!

Behandler deg ikke som en "vare/produkt" som de fleste andre leger, han er en av de legene som virkelig har interesse og kompetanse i aa hjelpe DEG!

Beste legen jeg har hatt!

Interessert, smilende, tar seg GOD tid, lytter, kommer med råd og veiledning. Dette er den første legen jeg har hatt hvor jeg føler at legen tar meg helt seriøst og er interessert i å finne ut hva som feiler meg. Jeg hadde aldri vært hos han før jeg "møtte veggen", og allikevel tok han meg så seriøst og har møtt meg med både omsorg og respekt.

Han er rett og slett et fantastisk menneske og jeg anbefaler ham til alle som trenger ny fastlege.

Et stort pluss er det også at legekontoret tilbyr å sende sms ved bestilling av timer, spørsmål, osv.

Helt klart den beste

Hyggelig,høflig,tar seg god tid til å forklare hvordan det som plager meg oppfører seg i kroppen og hva som eventuelt må gjøres.

Superlegen!

Han er en super lege! Blikkontakt, gode råd og løsninger. Hele familien har brukt han i flere år. Anbefales!!

Super lege

Dette er en relativt ny lege for meg (siden oktober 2011), men jeg er veldig fornøyd. Han lytter, setter seg inn i situasjonen og gir råd deretter. Han er seriøs og tar saken på alvor og prøver å finne beste løsning sammen med deg. Oppleves ikke som en lege som tar lett på ting og kaster ikke bort tiden du har foran skjermen. Gir god blikkontakt og er alltid blid og vennlig.