Dinesh Sharma

Autorisasjon (2002)

Dinesh Sharma er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Dinesh Sharma

Helt fantastisk

Han er kjempe hyggelig og imøtekommende, veldig profesjonell, gir god og grundig informasjon. Lytter til det du har å si, smiler alltid

Beste fast lege

En bli, snill, kunnskapsfull lege,bryr seg om pasinthelse, forklarer mye, rolig og man føler seg ikke stresset, når man stter med han, finner gode løsninger og anbefalinger. Lege Dinish Sharma den beste lege jeg har møtt ever. Jeg anbefaler han 100% til alle. jeg har vart hos han i 3 år, altid fornøyd, altid for svar og løsning og hjelp. jeg skal flytte eller kunne jeg aldri bytte han.

Trygg og godt mottatt

Min fastlege. Alltid god til å lytte, spørre og stor forståelse av min situasjon. Er det noe han lurer på / mistenker, sender han meg videre. Føler meg trygg og blir godt imøtekommet. Føler meg verdsatt. Virkelig en lege jeg vil anbefale. Han er alltid positiv og det påvirker meg til det beste. Når jeg går derfra føler jeg meg ivaretatt. Det sier ikke lite om denne fantastiske legen 🥰 Håper jeg kan beholde han i all min tid her på jorden.

Ikke ivaretatt, lang svartid og ventetid

Når man ringer får man alltid beskjed om å sende e-konsultasjon. Her får man ikke svar før etter minimum 8 dager, dette etter to telefonpurringer. Ventetid telefon 108 minutter. Tas ikke på alvor. Legen skrev feil dosering på medisiner slik at apoteket ikke kunne gi ut medisinen jeg trengte. Er gravid og får ikke oppfølging. Anbefaler sterkt å styre unna dette legekontoret.

Fantastisk lege, blid og lyttende som henviser v/behov!

Jeg har benyttet Sharma fra han kom inn ved legesenteret. Kjempehyggelig lege som tar deg på alvor. Lytter, vurderer og gir forklaringer. Henviser videre ved behov og følger opp. Tar alltid blodprøver 1-2 uker FØR legetimen. (Husk en lege må være effektiv og da kan legetimen benyttes bedre v/gjennomgang av disse).