Christian Steenfeldt-Foss

Autorisasjon (1993)

Røyken Legekontor Telefonnummer31 29 21 1031 29 21 ...
Bråsetveien 10 3440 Røyken
Christian Steenfeldt-Foss er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Christian Steenfeldt-Foss

Føler meg trygg på hans veiledning

Han var til stor hjelp de ganger jeg måtte sjekkes på sykehus i Bærum og Drammen. Når jeg måtte fornye sertifikat i Norge og på Barbados.
Han holder tiden som avtaler.

Flink lege

Utrolig flink, omsorgsfull tar seg tid til pasienten, møt alltid med et smil, flink til å finne ut hvor problemet ligger, og sorge for god behandling og oppfølging. Utrolig fornøyd og kan anbefalle på sterkeste.

Engasjert fastlege

Christian er dyktig og kunnskapsrik, han tar seg alltid tid til pasientene og gir uttrykk for å bry seg. Han gir «det lille ekstra».

Beste legen som finnes

Jeg beholder ham som fastlege selvom jeg har flyttet fra kommunen. Han er trygg, engasjert og veldig kunnskapsrik. Han er hjelper til og finner løsninger.

Dårlig

Har liten tid til pasienten sin. Snakker i telefon mens pasienten sitter der og har vondt. Har ikke interesse i å lytte til pasienten sin. Jeg har vært hos ham kun to ganger som var nok til å bytte ham. Den første gangen satt han og snakket i tlf veldig lenge og fortalte meg at det var en pasient som var alvorlig syk og sendte meg ut etter 2min. Jeg ga ham en sjanse til og bestilte en ny time, mens jeg satt og ventet kom han og plukket noen og spurte om de skulle til ham. Måtte vente i en halv time og da jeg gikk inn kom en annen lege og spurte ham om en annen pasient og jeg ble sendt ut etter 3min. Viktigere å få inn neste pasient og tjene mer penger.