Seyed Omid Hosseini

0 av 1950

Seyed Omid Hosseini er en av 13 fastleger i Frogn

Siste vurderinger av Seyed Omid Hosseini

Bra lege

Jeg får time fort. Har tar seg tid til å høre på hva jeg har og si og tar det jeg sier på alvor. Han tar seg tid til å forklare. Jeg er meget fornøyd med legen.

Flink lege, men følger ikke opp

Har brukt Hosseini i mange år. Hyggelig og flink lege. Det eneste er at han ikke ringer eller følger opp når det kommer inn papirer og resultater fra sykehus. Har selv måttet ringe for å høre om resultater kommer inn og fått beskjed om at det kom inn for flere uker siden.

Kunne vært den beste..

Flink lege med god kunnskap fagelig,men føler han til tider ikke lytter gir følelse av at han har dårlig tid og så plutselig er det "lykke til ha det bra" . Men man får time på dagen det er positivt,han har hyggelige personal men etter min mening så burde de bruke hansker når de tar blodprøver og etc siden de bruker negel lakk og har lange negler sånne ting bør ta hensyn til.

Den beste legen jeg har hatt.

Han er en meget flink lege jeg har hatt i landet. Hører godt på pasienten og gir nok tid til undersøkelse.

Jeg ønsker lykke til i jobben videre Lege Hosseini.

Endelig en lege som gjør jobben sin

Var MEGET missfornøyd med min forrige lege som etter 3 år fortsatt ikke hadde hadde funnet ut hva som feilet meg.

Med det skulle bare til 1 time hos Hosseini og han fant ut av 2 store bekymringer i livet mitt. Og han videresender uten å tenke over det og uten at man må mase!

Kjempe fornøyd med min nye fastlege!
Takk Hosseini!