Seyed Omid Hosseini

0 av 1950

Seyed Omid Hosseini er en av 13 fastleger i Frogn

Siste vurderinger av Seyed Omid Hosseini

En veldig god lege

Hele familien bruker dr. Hosseini som fastlege og vi er veldig fornøyd. Han er utrolig flink til å forklare årsaken til sykdom på en måte som gjør at vi forstår og det inngir tillit. Vi får (nesten)alltid time på dagen.

Jeg er veldig fornøyd med fastlegen min

Jeg får stort sett time på dagen og det er sjelden at jeg må vente lenge før jeg kommer inn. Han er meget effektiv samtidig som jeg føler meg ivaretatt. Han er flink med barna mine og gir dem den nødvendige tryggheten.

Effektiv og dyktig

Har hatt ham som fastlege for emg selv og mine barn i mange år, og har ingen dårlige erfaringer. Han har henvist riktig videre i de tilfeller spesialister har vært nødvendig, og ellers stilt riktige diagnoser. Kort ventetid.

Den beste

Hosseini er den beste fastlegen man kan ønske seg. Alltid time på dagen. Flexibel. Alltid tålmodig, hyggelig og forstående. Viser utrolig omsorg. Har flere ganger blitt ringt opp på kvelden når han vil høre hvordan det går med meg. Stort pluss for svært hyggelige sekretærer også!

En av de få legene som lytter.

Lytter, forstår ens frustrasjon. Gir god tid. Det er godt å ha en slik lege når man sliter med helsen. All medisin jeg har fått hittil har vært riktige i forhold til blandinger.