Solfrid Hulbak

Autorisasjon (1996)

Vettre Legekontor Telefonnummer66 78 24 5966 78 24 ...
Konglungveien 202 1392 Vettre
Solfrid Hulbak er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Solfrid Hulbak

Virker ikke interessert

Dessverre virker det som hun er lei av å være lege. Kanskje er det for tøft og stressende å være fastlege. Uansett, jeg liker ikke at en lege skal huffe og uffe seg når man spør om noe.
Virker som helsesekretærene egentlig er flinke og fine mennesker, men at det er en kjip arbeidsplass.

Dette er ikke et sted å gå for å bli frisk eller få hjelp.

rett og slett en følelse av skikkelig gammeldags Dr. Autoritær, overlegen, nedlatende. Virker som det er en slags misforståelse av hva rollen til en lege er. Det virker som at fokus rundt pasientens helse ikke har så mye med saken å gjøre.

Jeg anbefaler ikke til noen!!!

Vi er svært misfornøyd med legens arbeid. Vi har en baby og han oppfører seg veldig frekt under undersøkelsen. Hun ser ut til å være veldig irriterende for pasientene. Å velge lege Hulbak var det verste alternativet!!!

Tillitt og service

Har brukt Solfrid i ca 12 år. Og er veldig fornøyd med henne på alle måter. Hun tar meg i mot på venterommet med et smil. Hun tar seg tid til meg. Har jeg flere problemer, så hjelper hun meg med de også. Men hun vil ikke gå over tiden pga andre pasienter som venter, det er forståelig og en selvfølge. Vi har en veldig god kjemi, og kan smile og le. Helsepersonellet ute i skranken er jeg også veldig fornøyd med. Det er mye smil og latter og god kjemi med de også. Trives veldig godt der, og vil nok fortsette

Arrogant og lite hjelpsom.

Solfrid Hulbak er den dårligste fastlegen jeg har hatt noen sinne. Hun er respektløs og lite hjelpsom. Når du kommer med helseproblemer så gjør hun de til bagateller og hun vil ikke ta flere problemer samtidig. Da får du bestille en annen time og betale igjen😳 hun svarer direkte frekt noen ganger og virker veldig autoritær og lite sympatisk, anbefales virkelig ikke.