Solfrid Hulbak

Konglungveien 195 1392 Vettre
Solfrid Hulbak er en av 49 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Solfrid Hulbak

Bryr seg ikke nok

Har vært min fastlege i minst 7 år. Alltid får jeg inntrykk av hun gir mange forklaringer om symptomer men sliter med å være proaktiv. Jeg må pushe henne for å få henvisninger, medisiner eller blodprøver. Hyggelig men altfor passiv over pasientens behov.

God lege, men ikke fornøyd med timebestilling.

Sendt sms for timebestilling 2 ganger og fikk begge ganger tilbakemelding om at jeg måtte bestille time. Jeg fulgte prosedyren på hjemmesiden deres og spesifiserte i sms nummer to at det var timebestilling. Allikevel får jeg tilbakemelding om at jeg må bestille time hos min lege. Dette kostet 24,-. Ringte da legesenter og de mente jeg måtte velge time først og så sende sms. Det står det ingenting om når man skal bestille time via sms.

God lege både for voksne og barn

Har en svært positiv opplevelse av denne legen. Hun har tatt godt vare både på meg og barna mine. Vi har fått akutttimer hvor hun har hatt svært dårlig tid men allikevel tatt seg god tid til både meg og barna mine.

Det som trekker ned her er noen av de ansatte som sitter i resepsjonen. Prøvde å banke på ruten mens de satt og snakket sammen og fikk til svar " ser du ikke at vi er opptatt".

Uansett ikke gi en lege en dårlig karakter på grunn av dårlig service fra øvrig helsepersonell ale......

Grei nok

Har brukt Hulbak i noen år,er bra men man må ikke ha for mange problemer å komme med ....Det store problem er å komme gjennom telefonen og et meget surt personale!! Har aldri opplevd dette andre steder. Har også stått lenge å ventet på at noen skal komme til skranken .et smil og et hei kunne de gitt fra seg. Noe bør gjøres her.....!

Den dårligste legen jeg hatt.

Hun er meget dårlig legen som jeg hatt i mitt hele livet. Hun bruker bare to eller tre eller mest fem minuter og ferdig. Barn må gå alene med henne hvis du gå me barn hun sender en faktura til ditt navn. Som jeg har fått. Jeg skal ikke anbefale å velge henne. Enten gjør hva du vil.....

dårlig

For noen måneder siden gikk jeg å gjøre min kontroll Jeg følte meg skikkelig dårlig magesmerter hadde gjort en avtale for en tirsdag, men det gjorde vondt for mye så jeg gikk på torsdag i forrige uke ... på kontoret vente en time å bli sjekket av legen hun tok meg blodprøve etc .. snakket litt med å forklare at ikke ville kommer på tirsdag fordi jeg blir kjekket denne dagen ,sa hun slette tid tirsdag planlagt, betalte i banken terminal med dem. jeg gikk hjem og jeg dro på ferie med familien min. etter en måned tilbake fant jeg i posten regninger med Inkasso jeg lurte på hvorfor, jeg gikk umiddelbart til klinikken for å snakke med legen som nektet å motta ikke meg Sekretær gjort alt mulig for å få meg i kontakt med men hun til å vise kvittering at jeg har betalt min konsultasjon, men legen nektet å lytte og måtte betale jeg summen på kr 699 på den tirsdag, som hun måtte avbryte og hun har ikke gjort
selskapet fortalte meg at jeg ble enige om at han hadde betalt på dagen torsdag, men legen nektet å ringe selskapet og fjern den tirsdag.
til meg leger er Guds engler fordi de kan helbrede og forbedre smerte, men dette er det verste ENGLER jeg kjente

Ikke fornøyd

Min første og eneste time for min del, opplevde jeg å ikke bli tatt seriøst. Ikke lyttet til, og en lege under tidspress. Mitt andre besøk for barnet, var hun ikke flink til å behandle han.

Blodprøvetaking av både meg og barnet gikk særdeles dårlig, og dette har jeg aldri opplevd et problem med andre steder.

Så vi byttet legekontor.

Grei lege.

Dr. Hulbak som lege er helt grei, verken mer eller mindre.

Dessverre er det resten av legekontoret som ødelegger for en positiv omtale. Det tar det lang tid å komme igjennom på telefonen. Helsesekretærene er svært lite behjelpelige og imøtekommende både i telefonen og ansikt til ansikt. Jeg kommer til å bytte legekontor, ikke pga Dr. Hulbak, men pga helsesekretærene.

Grei lege, håpløst legekontor

Byttet lege etter kort tid, men hadde tre-fire besøk hos Hulbak. Hun virker grei nok, lett å forklare ting til, tar problemstillinger/ spørsmål angående barns helse alvorlig og tar seg tid til å forklare.
Legekontoret som helhet har derimot mye å gå på. Vanskelig å komme gjennom på telefon, surt personell i resepsjonen, veldig lite serviceinnstilling.

Trygg, lyttende og dyktig lege

Jeg har gått hos Hulbak i flere år, og veldig hyppig det siste året. Er svært fornøyd med behandlingen; tatt på alvor, raskt videre til spesialist og meget god oppfølging gjennom dette året. Mao. en lege som er der når det trengs. Har fulgt opp situasjon med svært høyt blodtrykk med bred forståelse av tilstanden. Hulbak er en lege som er til å stole på når man virkelig trenger det. Lett å kommunisere med. Jeg gir henne mine beste anbefalinger!

Prøvde å overtale jente til å ikke ta abort.

Denne legen prøvde å overtale tvillingsøsteren min til å ikke ta abort. Søsteren min hadde allerede en mistanke om at hun var gravid før hun fikk svar på graviditetstesten, og hadde derfor allerede snakket med kjæresten sin om hva de skulle gjøre, og de var begge enige om at abort var det beste hvis det viste seg at hun faktisk var gravid. Legen prøvde å overtale søsteren min ved å uoppfordret gi henne en bok der hun viste henne bilder av hvordan "babyen" hennes så ut nå. Hun nektet også å henvise henne til sykehuset for abort før hun hadde "tenkt igjennom" avgjørelsen i en uke til (på dette tidspunktet var verken henne eller jeg klar over at man kan ta kontakt direkte med sykehuset)! Søsteren min fikk til slutt en henvisning etter et par uker, men på sykehuset viste det seg at hun var 11 uker og 3 dager på vei når hun fikk tatt abort.

Jeg ville gitt denne legen null stjerner hvis det gikk ann!!!

Meget bra som barnedoktor, hyggelig som fastlege for voksne. Dårlig kontor!

Helt grei som fastlege, hyggelig og effektiv, VELDIG flink med barn!
Jeg har egentlig ikke noe å utsette på Solfrid Hulbaks innsats ved Heggedal legesenter, det er bare så synd at hun jobber med så lite serviceinnstilte helsesekretærer! Jeg har funnet det umulig å komme igjennom på telefonen (gir som regel opp etter 20-30 minutter) og går alltid ut av kontoret sydende av sinne over dårlig service. Vel og merke om jeg har vært der for egen del! Er barna innvolvert er det null problem.
Så nå bytter jeg fastlege.
5 stjerner til doktor Hulbak, 1 stjerne til Heggedal Legesenter

Flink med barn, ryddig og saklig

Min familie og jeg er nyinnflyttede heggedøler og som valgte Heggedal legesenter, da dette ikke er langt unna vårt hjem. Vi har allerede vært hos henne ved tre anledninger, og vi er blitt godt tatt imot og tatt på alvor. Jeg vil gi henne ros for hvordan hun har vært som lege for vår lille sønn, og for at hun er tålmodigheten selv. Jeg har sjelden opplevd at et voksent menneske har klart å forvandle en skremmende situasjon med undersøkelser til at den lille smiler, vinker og sier "ha det!" på vei ut av døren. Solfrid Hulbak er en trygg og solid fastlege

Ok lege

Legen er ok.Men kan til tider virke noe fraværende og stressa.Tar lang tid å få time der.Og kommer nesten ikke igjennom på telefonen til legekontoret,da dem skrur den av i 1 time ved lunch.Så svar på eventuelle blodprøver som er tatt,kan man like godt glemme å ringe å etterlyse.Og om man skulle være så heldig og komme igjennom på telefon,da blir man møtt med en lite hyggelig resepsjonist i andre enden.Man må også beregne å sitte i fra 10 til oppimot 25 min før man kommer inn til timen.

Den beste legen jeg har hatt.

Veldig hyggelig betjening fra du kommer til du går. Time på dagen, samt flott oppfølging av legen. Legen er en god lytter og viser stor forståelse til pasienten. Jeg er kjempe fornøyd.