Solfrid Hulbak

Vettre Legekontor Kvinne, 49 år

Autorisert1996
Ledige plasser 271 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Vettre Legekontor

Slemmestadveien 174 1392 Vettre
Solfrid Hulbak er en av 48 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Solfrid Hulbak

God lege både for voksne og barn

Har en svært positiv opplevelse av denne legen. Hun har tatt godt vare både på meg og barna mine. Vi har fått akutttimer hvor hun har hatt svært dårlig tid men allikevel tatt seg god tid til både meg og barna mine.

Det som trekker ned her er noen av de ansatte som sitter i resepsjonen. Prøvde å banke på ruten mens de satt og snakket sammen og fikk til svar " ser du ikke at vi er opptatt".

Uansett ikke gi en lege en dårlig karakter på grunn av dårlig service fra øvrig helsepersonell ale......

Grei nok

Har brukt Hulbak i noen år,er bra men man må ikke ha for mange problemer å komme med ....Det store problem er å komme gjennom telefonen og et meget surt personale!! Har aldri opplevd dette andre steder. Har også stått lenge å ventet på at noen skal komme til skranken .et smil og et hei kunne de gitt fra seg. Noe bør gjøres her.....!

Den dårligste legen jeg hatt.

Hun er meget dårlig legen som jeg hatt i mitt hele livet. Hun bruker bare to eller tre eller mest fem minuter og ferdig. Barn må gå alene med henne hvis du gå me barn hun sender en faktura til ditt navn. Som jeg har fått. Jeg skal ikke anbefale å velge henne. Enten gjør hva du vil.....

dårlig

For noen måneder siden gikk jeg å gjøre min kontroll Jeg følte meg skikkelig dårlig magesmerter hadde gjort en avtale for en tirsdag, men det gjorde vondt for mye så jeg gikk på torsdag i forrige uke ... på kontoret vente en time å bli sjekket av legen hun tok meg blodprøve etc .. snakket litt med å forklare at ikke ville kommer på tirsdag fordi jeg blir kjekket denne dagen ,sa hun slette tid tirsdag planlagt, betalte i banken terminal med dem. jeg gikk hjem og jeg dro på ferie med familien min. etter en måned tilbake fant jeg i posten regninger med Inkasso jeg lurte på hvorfor, jeg gikk umiddelbart til klinikken for å snakke med legen som nektet å motta ikke meg Sekretær gjort alt mulig for å få meg i kontakt med men hun til å vise kvittering at jeg har betalt min konsultasjon, men legen nektet å lytte og måtte betale jeg summen på kr 699 på den tirsdag, som hun måtte avbryte og hun har ikke gjort
selskapet fortalte meg at jeg ble enige om at han hadde betalt på dagen torsdag, men legen nektet å ringe selskapet og fjern den tirsdag.
til meg leger er Guds engler fordi de kan helbrede og forbedre smerte, men dette er det verste ENGLER jeg kjente

Ikke fornøyd

Min første og eneste time for min del, opplevde jeg å ikke bli tatt seriøst. Ikke lyttet til, og en lege under tidspress. Mitt andre besøk for barnet, var hun ikke flink til å behandle han.

Blodprøvetaking av både meg og barnet gikk særdeles dårlig, og dette har jeg aldri opplevd et problem med andre steder.

Så vi byttet legekontor.