Solfrid Hulbak

Konglungveien 202 1392 Vettre
Solfrid Hulbak er en av 53 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Solfrid Hulbak

Fantastisk

Jeg har hatt Hullbak siden 2000 og er meget fornøyd med henne. Nå når jeg sliter ser jeg virkelig hvor omsorgsfull hun er. Vetre legekontor er supert!

Blir ikke tatt på alvor

Forventet å komme videre til spesialist (venstre ben svikter plutselig)???? Det har vart ca 1 uke.....fått låne krykke av nabo. Slik skal d vel ikke være?? Slutt på turer jeg trenger for å "hjelpe"andre svakheter???

Bryr seg ikke nok

Har vært min fastlege i minst 7 år. Alltid får jeg inntrykk av hun gir mange forklaringer om symptomer men sliter med å være proaktiv. Jeg må pushe henne for å få henvisninger, medisiner eller blodprøver. Hyggelig men altfor passiv over pasientens behov.

God lege, men ikke fornøyd med timebestilling.

Sendt sms for timebestilling 2 ganger og fikk begge ganger tilbakemelding om at jeg måtte bestille time. Jeg fulgte prosedyren på hjemmesiden deres og spesifiserte i sms nummer to at det var timebestilling. Allikevel får jeg tilbakemelding om at jeg må bestille time hos min lege. Dette kostet 24,-. Ringte da legesenter og de mente jeg måtte velge time først og så sende sms. Det står det ingenting om når man skal bestille time via sms.

God lege både for voksne og barn

Har en svært positiv opplevelse av denne legen. Hun har tatt godt vare både på meg og barna mine. Vi har fått akutttimer hvor hun har hatt svært dårlig tid men allikevel tatt seg god tid til både meg og barna mine.

Det som trekker ned her er noen av de ansatte som sitter i resepsjonen. Prøvde å banke på ruten mens de satt og snakket sammen og fikk til svar " ser du ikke at vi er opptatt".

Uansett ikke gi en lege en dårlig karakter på grunn av dårlig service fra øvrig helsepersonell ale......