Gritta Windt

Autorisasjon (1999)

Gritta Windt er en av 14 fastleger i Modum

Siste vurderinger av Gritta Windt

Den beste legen...

Har hatt flere leger som fastlege, og Gritta Windt er den beste. Hun er empatisk og nøye i sitt arbeid. Om hun mener det er nødvendig sender hun meg videre til oppfølging eller utredning. Hun er en lege som gir av seg selv, og i tillegg var det godt å endelig komme til en kvinnelig lege. Hun er rett og slett profesjonell i jobben sin, og jeg har ikke noe negativt å si om henne.

Svært dyktig lege

Hun har etter min erfaring svært stor kunnskap i både fysisk og psykisk helse. Er hun i den minste tvil, så henviser hun deg videre. Hun har tid, sitter ikke foran skjermen fra du kommer til du går. Sjelden noe særlige forsinkelser. Min beste lege så langt.

Verdens beste lege.

Denne legen tar deg på alvor. Sender deg til eksperter ved behov. Gir meget god oppfølging uansett årsak. Så lenge jeg har denne legen føler jeg meg trygg på å få hjelp hvis jeg trenger det. Rolig og venlig. Dyktig.

meget hyggelig lege

En omsorgsfull og god lege som undersøker grundig og viser forståelse for sine pasienter. Er opptatt av deg som pasient og du føler deg godt ivaretatt.