Maya Nikolova Yurukova

Autorisasjon (2005)

Maya Nikolova Yurukova er en av 31 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Maya Nikolova Yurukova

Helt ok !

Flink på det hun gjør. fant ut at jeg hadde lungebetennelse uten at jeg visste det :) Desverre så føler jeg at jeg må være skikkelig syk for å ta kontakt , hvis ikke kommer det kommentarer.

Arrogant

Svært misfornøyd med denne legen. Bastant, lite lyttende og arrogant.

Dyktig lege når det gjelder det fysiske!

Maya er uten tvil den beste legen jeg har hørt om når det gjelder fysiske problemer/sykdommer! hun har alltid funnet riktig medisin til meg, og forutså på dagen hvor lang sykemelding jeg trengte pga en overbelastet fot. Hun er også glimrende i forhold til småbarns sykdommer!

Det beste er imidlertid det at hun alltid sender oss videre til spesialist hvis hun er usikker. Det liker jeg svært godt! Det gjør at vi som familie føler oss svært godt ivaretatt når det gjelder det fysiske.

(så får det heller stå sin prøve at det psykiske i grunn ikke blir ivaretatt, og at det å være gravid og ha plager med det- så man ikke kan stå oppreist -ikke er noen grunn til sykemelding.. for "det er ikke noen sykdom å være gravid"...)

En hyggelig dame og lege

Flink og hygelig ,du blir i godt humør etter et besøk hos henne.Dessuten er hun
fagelig dyktig, men nøler ikke med å sende pasienten til videre undersøkelser.Hun forklarer med ord som er forståeliig for litt voksne folk.

Ikke fornøyd!

Jeg synes hun ikke tar pasientene sine på alvor, jeg fikk beskjed om å velge mellom å få hjelp til ryggsmerter eller å få en psykolog. For de hun ikke hadde tid til å hjelpe meg. jeg får alltid en følelse av å ikke bli trudd når jeg kommer til henne å at jeg er lat. Jeg har veldig store plager med ryggen min men får ikke den hjelpen jeg trenger. jeg har også et stort behov sor å snakke med noen men ikke noe hjelp å få. Derfor skal jeg bytte lege i håp om å få den hjelpen jeg trenger !