Kjell Øyvin Aarflot

Tinghauglegene DA

2007

Tinghauglegene DA Telefonnummer33 38 38 2833 38 38 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tinghaugveien 14 3140 Nøtterøy
Kjell Øyvin Aarflot er en av 1 fastleger i Færder

Siste vurderinger av Kjell Øyvin Aarflot

Utolmodig og dømmende

Et besøk varer i 1 til 5 minutter, man får ofte ikke tid til å ta opp plager, man føler rett og slett at man ikke er velkommen eller at han har interesse for å hjelpe deg. Føler meg dum når jeg sitter og vil forklare hva som er gale, da han mener det kun sitter i hodet ditt, og han stresser avgårde for å bli ferdig med deg. Når man gruer seg for å ta kontakt med fastlegen sin så er det noe veldig gale.

Fornøyd

Jeg har hatt en del leger i min tid og derfor føler jeg meg heldig over å ha han som lege. Han hører på det du sier og ha gir deg respekt. Om du har lidelser eller plager som tilsier du bør ha medisin så får du selvfølgelig det. Å han diskuterer gjerne fram og tilbake om en behandlingsplan slik at man som pasient selv kan medvirke i sin behandling. Jeg anbefaler han. Du skal lete lenge etter å finne en like grei lege og forholde seg til

Useriøs og vansklig

Er en vansklig lege å forholde seg til, virker lite intressert å høre på deg. Du må selv kjempe for å få han til å høre på deg, både når det gjelder sykdom og resepter. Anbefaler han ikke.

Beste legen jeg noen gang har hatt :)

Alltid blitt tatt seriøst og alltid fått god og proffesjonell behandling.
Han virker alltid interesert i å finne ut hva som er galt evnt hvem/hvor som kan behandle. Han har god kunnskap i faget sitt virker det som og ingenting er for trivielt.

rask og effektiv

Kjell er kanskje ikke den du går til for å få en skulder å gråte på, men han er effektiv, faglig dyktig og følger opp. Jeg har gått til han i fire år, og har i perioden hatt en veldig alvorlig sykdom som han har fulgt opp på en bra måte. Kjell tar alltid en ekstra telefon for å dobbeltsjekke om det er noe han er i tvil om, og det setter jeg pris på.