Kjell Øyvin Aarflot

Autorisasjon (2007)

Tinghauglegene DA Telefonnummer33 38 38 2833 38 38 ...
Hjemsengveien 7B 3140 Nøtterøy
Kjell Øyvin Aarflot er en av 24 fastleger i Færder

Siste vurderinger av Kjell Øyvin Aarflot

Gitt opp

Gitt opp denne legen. Han hører ikke på deg på noen som helst måte. I stede for å hjelpe deg med det som virkelig kan hjelpe så kommer han med helt andre forslag som er helt borti natta. Er i en prosess med å skifte lege nå. Gleder meg. Styr unna!

Valgt å bytte

Har hatt denne legen i noen år. Tidligere vært fornøyd, men det siste året kan det ta flere uker for å få svar på reseptforespørsel, svar på ekonsultasjoner. Det har ofte skjedd at halve konsultasjon blir besvart, mens resten blir ikke tatt tak i. Det virker og som at han overser deler av saker han er usikker på eller syns er ubehagelig av en enn annen grunn. Det betyr for vår del at oppfølgningen overhode ikke er bra nok lenger, og hele familien velger å bytte. Tror heller aldri jeg har vært hos han der han ikke er fra 30-50 minutter forsinket. Dette har ikke gjort noe når vi ellers har vært fornøyd, men dette er ikke akseptabelt slik som det er nå.

Trygg og kunnskapsrik, og humoristisk

Kjell Øyvin er en lege som ser meg og mine behov som pasient. Han er ikke redd for å bringe humor inn i samtalen når det passer seg. Jeg opplever han som en lege det er lett å stole på. Jeg opplever han som både kunnskapsrik innen allmennmedisin, og som en som viser medmenneskelighet og veileder godt i vanskelige saker. Kjell Øyvin er en god lytter, og han tar meg som pasient på alvor.

Jeg er fornøyd

Kan være trygg på at han følger regelboka. Men er det mulig han tar feil så er han ikke redd for å rette opp. Det gir trygghet og respekt fra min sin side

Lytter ikke

Jeg har nå byttet fastlege, Jeg har vel vært hos Aarflot to ganger på fire år, begge gangene måtte jeg virkelig argumentere for min sak og begge ganger uten å nå frem. Han er rett og slett ikke interessert. Siste gangen jeg var hos ham ba jeg om to dagers sykemelding og ble behandlet som en kriminell trygdemisbruker. Dette var tre år etter forrige besøk hos ham så jeg har ikke akkurat rent ned dørene der ogi løpet av 42 års arbeidsliv tror jeg at jeg har hatt under 10 sykemeldinger fra lege. Mulig han er dyktig og at han kan hjelpe dersom han fatter interesse. Han har nok også tatt alt for mange pasienter og beregner alt for kort tid pr. pasient.

Legesenteret har et bra system for timebestilling, men det er jo bortkastet når man opplever å ikke få hjelp.