Kjell Øyvin Aarflot

Tlf: 33 38 38 28 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kjell Øyvin Aarflot er en av 17 fastleger i Nøtterøy

Siste vurderinger av Kjell Øyvin Aarflot

Utolmodig og dømmende

Et besøk varer i 1 til 5 minutter, man får ofte ikke tid til å ta opp plager, man føler rett og slett at man ikke er velkommen eller at han har interesse for å hjelpe deg. Føler meg dum når jeg sitter og vil forklare hva som er gale, da han mener det kun sitter i hodet ditt, og han stresser avgårde for å bli ferdig med deg. Når man gruer seg for å ta kontakt med fastlegen sin så er det noe veldig gale.

Fornøyd

Jeg har hatt en del leger i min tid og derfor føler jeg meg heldig over å ha han som lege. Han hører på det du sier og ha gir deg respekt. Om du har lidelser eller plager som tilsier du bør ha medisin så får du selvfølgelig det. Å han diskuterer gjerne fram og tilbake om en behandlingsplan slik at man som pasient selv kan medvirke i sin behandling. Jeg anbefaler han. Du skal lete lenge etter å finne en like grei lege og forholde seg til

Useriøs og vansklig

Er en vansklig lege å forholde seg til, virker lite intressert å høre på deg. Du må selv kjempe for å få han til å høre på deg, både når det gjelder sykdom og resepter. Anbefaler han ikke.

Beste legen jeg noen gang har hatt :)

Alltid blitt tatt seriøst og alltid fått god og proffesjonell behandling.
Han virker alltid interesert i å finne ut hva som er galt evnt hvem/hvor som kan behandle. Han har god kunnskap i faget sitt virker det som og ingenting er for trivielt.

rask og effektiv

Kjell er kanskje ikke den du går til for å få en skulder å gråte på, men han er effektiv, faglig dyktig og følger opp. Jeg har gått til han i fire år, og har i perioden hatt en veldig alvorlig sykdom som han har fulgt opp på en bra måte. Kjell tar alltid en ekstra telefon for å dobbeltsjekke om det er noe han er i tvil om, og det setter jeg pris på.

En negativ erfaring for meg

Kjell gjorde lite for å være hyggelig, forståelsesfull eller å ta passienten seriøst nok ved undersøkelse. Hadde han vist andre possitive sider som god innsikt og interesse i faget kunne dette vært blåst over, men her var det heller ingenting å skryte av. Kansje har han bedre oversikt på andre områder enn de jeg spurte om.

Etter to behandlinger som førte til nye problemer uten å løse det gammle, eller advarsel om hvilke negative virkninger som kunne forventes. For så å kanselere en time uten å kommunisere dette og slik kaste bort tiden min blir bytte til ny lege mest sannsynlig en possitiv endring.

Det finnes sikkert mange dårligere leger, når all historie blir tatt med, men jeg kan ikke gi noe bedre en laveste score.

Enten eller

Aarflot er enten helt "på" eller helt "av". Har hatt flotte opplevelser når det kommer til fysiske plager, men psykisk veiledning skorter det på. For han er virkelig en spade en spade, noe jeg setter pris på så lenge han faktisk er "på". Måtte desverre se meg nødt til å bytte

En Spade er en Spade

Kjell er ikke redd for å si det han mener. Jeg synes han behandlet meg meget bra, og fikk ordnet alt som skulle ordnes. han er direkte, noe som passer meg bra. noen vill kanskje føle dette støtende, mens andre som meg synes dette er bra i en lege.

Ikke i sitt rette element?

Legen er ikke å anbefale da man selv må finne sine egne sykdommer og Google seg til medisiner som man skal "prøve" ut etter sin diagnose. Heller ikke noen hjelp eller info rundt sykdommer. Useriøst, måtte oppsøke han flere ganger over 2 år hvor man fortsatt ikke har funnet en løsning. Det er også lang vente tid på dette legekontoret. Opptil 1 time, når man først kommer inn så har han da ikke tid til å snakke ordentlig med deg og man haster seg gjennom en legetime man kanskje har ventet en stund på. Er også mye kluss med timebestillinger, men OK lege om man ikke er hos legen mer enn en gang i året eller sjeldnere.

Anbefales

Legen er sympatisk, hyggelig, tar tid seg tid til pasienten og er effektiv på det praktiske. Er kunnskapsrik og henviser videre ved behov. Han er tilgjengelig på kort varsel når det er behov for det og heller ikke lang ventetid når det ikke haster.

Hundre eller null

Har hatt Aarflot som fastlege men valgt å bytte.

Han har vært helt OK som fastlege, men da jeg nå kontaktet han med ønske om henvisning videre til en "sykisk" utredning, ble jeg sendt avgårde etter 5 minutter og vil få en innkalling til samtaleterapi på polli, (I LØPET AV HØSTEN) - Hans ord.

Alt som har med kroppen og gjøre - Tommel opp.
Alt annent, bytt før du bestiller time! Er mitt råd

en av de beste legene jeg har hatt

Effektiv, grundig, hyggelig, profesjonell og omgjengelig lege. Han er flink til å lytte og sjekker opp ting der og da, så sant det er mulig. På den måten har du alltid svar på det du lurer på. Noen ganger når han ikke har vært der har jeg vært hos andre leger, men som oftest bare ventet til han er tilbake på jobb. Jeg er meget fornøyd med han som fastlege.

gode diagnoser

etter skuffende erfaringer byttet jeg til aarflot. han var der når det trengtes og satt igang med riktige behandlinger. han er min 3. fastlege i denne kommunen og hittil den beste.

Overraskende og effektiv

Etter en vikarierende stilling ved legesenteret jeg holdt til gav første inntrykket meg ikke noe særlig. Men ved en akutt sykdoms periode, fikk jeg se enengasjert, pliktoppfyllende og medfølende lege. Han jobber effektivt og kjapt.
Han kan fremstå som noe skeptisk og lite medfølende, men vi kan alle ha en dårlig dag. Han kan også få deg til å trekke på smile båndet!

Jeg flyttet derfor hele min familie etter han til hans nye praksis!

Effektiv og kunnskapsrik

Aarflot er min fastlege, og jeg har hatt ham i ca 2 år. Han er etter min mening effektiv, rask og hyggelig. Det passer oss gutta fint. Tempoet er kanskje noe høyt, men virker kunnskapsrik og jeg har alltid fått svar og god hjelp.

Engasjert lege!

Helt uenige med personene under. Aarflot er en svært engasjert lege! Jeg har nå hatt ham som lege i et par år, og jeg vil nok fortsette hos ham til jeg går ut på dato! Det er kort ventetid på time, sjelden mer enn et par dager. Og haster det kommer du inn på dagen! Anbefales!

Uengasjert

Enig med personen under.Aarflot virker uengasjert og tar pasienten lite på alvor. Jeg er ikke mye hos legen, mest med barna, men man forventer et visst servicenivå av leger som jeg mener han ikke oppfyller. Måten å prate og gi tilbakemeldinger på gjorde at jeg byttet fastlege.

Stresset eller uengasjert?

Jeg ble overført til Dr. Aarflot da min tidligere lege sluttet å praktisere på senteret for 1-2 års tid siden, men byttet etter kort tid. Jeg vet ikke om det var kort erfaring, stress/pasienter som ventet, eller rett og slett mangel på engasjement hos ham, men jeg opplevde ham som tiltaksløs, og med en "det kan du finne ut av selv"-holdning. De svarene han ga meg kunne jeg lett ha funnet på nettet selv, og jeg satt nesten igjen med flere spørsmål da jeg dro derfra enn da jeg kom. Mulig han har fått litt mer fartstid nå så han har bedret seg!

Bra fastlege

Han tar seg tid og tar deg på alvor! Jeg og min familie er veldig fornøyde. Anbefales!