Kjell Øyvin Aarflot

Tinghaugveien 14 3140 Nøtterøy
Kjell Øyvin Aarflot er en av 17 fastleger i Nøtterøy

Siste vurderinger av Kjell Øyvin Aarflot

Fornøyd

Jeg har hatt en del leger i min tid og derfor føler jeg meg heldig over å ha han som lege. Han hører på det du sier og ha gir deg respekt. Om du har lidelser eller plager som tilsier du bør ha medisin så får du selvfølgelig det. Å han diskuterer gjerne fram og tilbake om en behandlingsplan slik at man som pasient selv kan medvirke i sin behandling. Jeg anbefaler han. Du skal lete lenge etter å finne en like grei lege og forholde seg til

Useriøs og vansklig

Er en vansklig lege å forholde seg til, virker lite intressert å høre på deg. Du må selv kjempe for å få han til å høre på deg, både når det gjelder sykdom og resepter. Anbefaler han ikke.

Beste legen jeg noen gang har hatt :)

Alltid blitt tatt seriøst og alltid fått god og proffesjonell behandling.
Han virker alltid interesert i å finne ut hva som er galt evnt hvem/hvor som kan behandle. Han har god kunnskap i faget sitt virker det som og ingenting er for trivielt.

rask og effektiv

Kjell er kanskje ikke den du går til for å få en skulder å gråte på, men han er effektiv, faglig dyktig og følger opp. Jeg har gått til han i fire år, og har i perioden hatt en veldig alvorlig sykdom som han har fulgt opp på en bra måte. Kjell tar alltid en ekstra telefon for å dobbeltsjekke om det er noe han er i tvil om, og det setter jeg pris på.

En negativ erfaring for meg

Kjell gjorde lite for å være hyggelig, forståelsesfull eller å ta passienten seriøst nok ved undersøkelse. Hadde han vist andre possitive sider som god innsikt og interesse i faget kunne dette vært blåst over, men her var det heller ingenting å skryte av. Kansje har han bedre oversikt på andre områder enn de jeg spurte om.

Etter to behandlinger som førte til nye problemer uten å løse det gammle, eller advarsel om hvilke negative virkninger som kunne forventes. For så å kanselere en time uten å kommunisere dette og slik kaste bort tiden min blir bytte til ny lege mest sannsynlig en possitiv endring.

Det finnes sikkert mange dårligere leger, når all historie blir tatt med, men jeg kan ikke gi noe bedre en laveste score.