Kjell Øyvin Aarflot

Tinghaugveien 14 3140 Nøtterøy
Kjell Øyvin Aarflot er en av 16 fastleger i Nøtterøy

Siste vurderinger av Kjell Øyvin Aarflot

rask og effektiv

Kjell er kanskje ikke den du går til for å få en skulder å gråte på, men han er effektiv, faglig dyktig og følger opp. Jeg har gått til han i fire år, og har i perioden hatt en veldig alvorlig sykdom som han har fulgt opp på en bra måte. Kjell tar alltid en ekstra telefon for å dobbeltsjekke om det er noe han er i tvil om, og det setter jeg pris på.

En negativ erfaring for meg

Kjell gjorde lite for å være hyggelig, forståelsesfull eller å ta passienten seriøst nok ved undersøkelse. Hadde han vist andre possitive sider som god innsikt og interesse i faget kunne dette vært blåst over, men her var det heller ingenting å skryte av. Kansje har han bedre oversikt på andre områder enn de jeg spurte om.

Etter to behandlinger som førte til nye problemer uten å løse det gammle, eller advarsel om hvilke negative virkninger som kunne forventes. For så å kanselere en time uten å kommunisere dette og slik kaste bort tiden min blir bytte til ny lege mest sannsynlig en possitiv endring.

Det finnes sikkert mange dårligere leger, når all historie blir tatt med, men jeg kan ikke gi noe bedre en laveste score.

Enten eller

Aarflot er enten helt "på" eller helt "av". Har hatt flotte opplevelser når det kommer til fysiske plager, men psykisk veiledning skorter det på. For han er virkelig en spade en spade, noe jeg setter pris på så lenge han faktisk er "på". Måtte desverre se meg nødt til å bytte

En Spade er en Spade

Kjell er ikke redd for å si det han mener. Jeg synes han behandlet meg meget bra, og fikk ordnet alt som skulle ordnes. han er direkte, noe som passer meg bra. noen vill kanskje føle dette støtende, mens andre som meg synes dette er bra i en lege.

Ikke i sitt rette element?

Legen er ikke å anbefale da man selv må finne sine egne sykdommer og Google seg til medisiner som man skal "prøve" ut etter sin diagnose. Heller ikke noen hjelp eller info rundt sykdommer. Useriøst, måtte oppsøke han flere ganger over 2 år hvor man fortsatt ikke har funnet en løsning. Det er også lang vente tid på dette legekontoret. Opptil 1 time, når man først kommer inn så har han da ikke tid til å snakke ordentlig med deg og man haster seg gjennom en legetime man kanskje har ventet en stund på. Er også mye kluss med timebestillinger, men OK lege om man ikke er hos legen mer enn en gang i året eller sjeldnere.