Kjell Øyvin Aarflot

Autorisasjon (2007)

Tinghauglegene DA Telefonnummer33 38 38 2833 38 38 ...
Hjemsengveien 7B 3140 Nøtterøy
Kjell Øyvin Aarflot er en av 24 fastleger i Færder

Siste vurderinger av Kjell Øyvin Aarflot

Ikke i sitt rette element?

Legen er ikke å anbefale da man selv må finne sine egne sykdommer og Google seg til medisiner som man skal "prøve" ut etter sin diagnose. Heller ikke noen hjelp eller info rundt sykdommer. Useriøst, måtte oppsøke han flere ganger over 2 år hvor man fortsatt ikke har funnet en løsning. Det er også lang vente tid på dette legekontoret. Opptil 1 time, når man først kommer inn så har han da ikke tid til å snakke ordentlig med deg og man haster seg gjennom en legetime man kanskje har ventet en stund på. Er også mye kluss med timebestillinger, men OK lege om man ikke er hos legen mer enn en gang i året eller sjeldnere.

Anbefales

Legen er sympatisk, hyggelig, tar tid seg tid til pasienten og er effektiv på det praktiske. Er kunnskapsrik og henviser videre ved behov. Han er tilgjengelig på kort varsel når det er behov for det og heller ikke lang ventetid når det ikke haster.

Hundre eller null

Har hatt Aarflot som fastlege men valgt å bytte.

Han har vært helt OK som fastlege, men da jeg nå kontaktet han med ønske om henvisning videre til en "sykisk" utredning, ble jeg sendt avgårde etter 5 minutter og vil få en innkalling til samtaleterapi på polli, (I LØPET AV HØSTEN) - Hans ord.

Alt som har med kroppen og gjøre - Tommel opp.
Alt annent, bytt før du bestiller time! Er mitt råd

en av de beste legene jeg har hatt

Effektiv, grundig, hyggelig, profesjonell og omgjengelig lege. Han er flink til å lytte og sjekker opp ting der og da, så sant det er mulig. På den måten har du alltid svar på det du lurer på. Noen ganger når han ikke har vært der har jeg vært hos andre leger, men som oftest bare ventet til han er tilbake på jobb. Jeg er meget fornøyd med han som fastlege.

gode diagnoser

etter skuffende erfaringer byttet jeg til aarflot. han var der når det trengtes og satt igang med riktige behandlinger. han er min 3. fastlege i denne kommunen og hittil den beste.