Elny Lise Aune

Autorisasjon (1987)

Fjerdingby Legesenter Telefonnummer64 80 29 1064 80 29 ...
Øvre Rælingsvei 203 2025 Fjerdingby
Elny Lise Aune er en av 15 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Elny Lise Aune

Stresset og lite interessert

Jeg har vært hos Aune 3 ganger og føler at hun ikke hører på hva jeg har å si. Føler meg verken sett eller hørt og har fått kjeft fordi jeg har bedt om en second opinion hos en privat lege da jeg ikke har fått noe hjelp fra fastlegen. Virket mer interessert i hva slags sykdommer jeg hadde fra før og satt mye med nesen i dataen og kritiserte min gamle fastlege. Virker rett og slett uinteressert! Stresser gjennom timen og reiser seg når hun syns jeg har snakket ferdig, ofte før timen er over. Byttet fastlege i dag.

Styr unna

Absolutt mest useriøs lege jeg har vært borti. Valgte legen for ungen min og ble overrasket hvordan hun behandler mennesker. Fordomsfull og frekk lege. Følger med på alt annet i omgivelsene enn å lytte til hva pasienten har å si. Anbefales ikke.

Kunnskapsrik, effektiv

Alltid raskt svar på henvendelser, gir aldri inntrykk av at hun har dårlig tid . Kunne ikke hatt en bedre fastlege

Den verste legen jeg har hatt

Hun lytter ikke. Hun stresser samtalen. Når hun spør spørsmål, har hun ikke tid til å lytte. Når vi har blitt enige om at hun skal fikse ting til neste time, så gjør hun det ikke. Det er også veldig lang vente tid. Jeg endte med å vente i 3 uker mellom hver time, selv om jeg avtalte time samme dag som jeg var der. Hvis du vil ha en lege som tar deg seriøst, tar seg tid eller følger deg opp, anbefaler jeg absolutt ikke Aune.

Liten interesse, forståelse og iniativ

Jeg har hatt Aune over lengre tid og føler hun ikke evner å se mer enn kun bruddstykker. Jeg føler også at hun ikke tar mine utfordringer på alvor og jeg har måtte selv ta iniativ til å utredes for sykdom, hun vil helst at det meste avventes. Målet hennes virker ikke å være å jobbe sammen med meg for at jeg skal føle meg så frisk som mulig. Jeg anbefaler kun Aune til de som har enkle diagnoser som er lette å diagnostisere.