Elny Lise Aune

Fjerdingby Legesenter

Rådhuset Rælingen 2025 Fjerdingby
Elny Lise Aune er en av 13 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Elny Lise Aune

Liten interesse, forståelse og iniativ

Jeg har hatt Aune over lengre tid og føler hun ikke evner å se mer enn kun bruddstykker. Jeg føler også at hun ikke tar mine utfordringer på alvor og jeg har måtte selv ta iniativ til å utredes for sykdom, hun vil helst at det meste avventes. Målet hennes virker ikke å være å jobbe sammen med meg for at jeg skal føle meg så frisk som mulig. Jeg anbefaler kun Aune til de som har enkle diagnoser som er lette å diagnostisere.

Nøye og effektiv

Har hatt Aune som fastlege i mange år og er veldig fornøyd. Hun er ofte litt forsinket, men det er sikkert fordi hun bruker god tid når du først kommer.

God lege

En god lege som ser meg og lytter! Tar seg tid til å høre og være tilstedeværende!
Parkering er lett å betale med easypark app og lokalene er freshe.

Lege som er "opptatt" av meg

Lytter. Viser forståelse. Er ærlig, sier klart ifra hvis hun ikke er enig med meg.Får alltid hjelp, og sender meg straks videre til spesialister, ved behov.
Ventetiden for å komme inn til avtalt time, er ofte lang.

Stødig men...

Aune er grei og henviser deg om hun tror det trengs, men hun har for dårlig tid, og man blir skyflet bort når hun blir stresset (og det kan lett komme før man har fått sine tilmålte 20 minutter og før man har snakket ferdig).
Det er ikke mulig å be om en dobbeltime på Fjerdingby legesenter, og har du noe du vet vil ta tid, blir det litt tungt, da ventetiden for å få en time hos Aune er 4-6 uker (2014).

Den ene av de to som tar deg imot i luka på Fjerdingby legesenter er fleksibel, hyggelig og imøtekommende (5/5).