Elny Lise Aune

Fjerdingby Legesenter

1987

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Fjerdingby Legesenter
Rådhuset Rælingen 2025 Fjerdingby
Tlf: 64 80 29 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Elny Lise Aune er en av 14 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Elny Lise Aune

Liten interesse, forståelse og iniativ

Jeg har hatt Aune over lengre tid og føler hun ikke evner å se mer enn kun bruddstykker. Jeg føler også at hun ikke tar mine utfordringer på alvor og jeg har måtte selv ta iniativ til å utredes for sykdom, hun vil helst at det meste avventes. Målet hennes virker ikke å være å jobbe sammen med meg for at jeg skal føle meg så frisk som mulig. Jeg anbefaler kun Aune til de som har enkle diagnoser som er lette å diagnostisere.

Nøye og effektiv

Har hatt Aune som fastlege i mange år og er veldig fornøyd. Hun er ofte litt forsinket, men det er sikkert fordi hun bruker god tid når du først kommer.

God lege

En god lege som ser meg og lytter! Tar seg tid til å høre og være tilstedeværende!
Parkering er lett å betale med easypark app og lokalene er freshe.

Lege som er "opptatt" av meg

Lytter. Viser forståelse. Er ærlig, sier klart ifra hvis hun ikke er enig med meg.Får alltid hjelp, og sender meg straks videre til spesialister, ved behov.
Ventetiden for å komme inn til avtalt time, er ofte lang.

Stødig men...

Aune er grei og henviser deg om hun tror det trengs, men hun har for dårlig tid, og man blir skyflet bort når hun blir stresset (og det kan lett komme før man har fått sine tilmålte 20 minutter og før man har snakket ferdig).
Det er ikke mulig å be om en dobbeltime på Fjerdingby legesenter, og har du noe du vet vil ta tid, blir det litt tungt, da ventetiden for å få en time hos Aune er 4-6 uker (2014).

Den ene av de to som tar deg imot i luka på Fjerdingby legesenter er fleksibel, hyggelig og imøtekommende (5/5).

Anbefaler ikke!

Det er alltid lang ventetid, og føler heller ikke en god kommunikasjon fra hennes side

En enestående lege!

Doktor Aune, har en unik medmennesklig kontakt og du føler deg både sett og viktig! Hun har en autoritær, men også en svært vennlig holdning - som tar sitt yrke veldig seriøst, og man føler alltid at man er i de tryggeste hendene. Doktor Aune er en svært oppegående dame, med mange jern i ilden. Hun vil hjelpe ALLE, og det merker man også - til tross for dere som klager over venting, og heller burde rose henne for det arbeidet hun gjør FOR DERE!

Doktor Aune har eksepsjonelt mye erfaring, og det er INGENTING hun overser! Jeg har hatt noen andre leger før henne, og det er ingen som kan måle seg opp mot hennes nivå. Hun kjemper for deg, og hvis man vil legge livet sitt i noen andres hender - ville jeg blindt lagt mitt liv i hennes.

Man merker at hun bryr seg som et medmenneske, og tar ikke jobben sin kun som en jobb. Hun har flest pasienter på legesenteret, pasienter som har vært trofaste i mange, mange år. Itillegg har doktor Aune vært med å bygge opp legesenteret.

Doktor Aune er en fremragende lege, som gir hjelp til alle! Jeg er så heldig som har henne som fastlege! Hun er årsaken til at jeg slipper å bekymre meg. Hun fortjener virkelig ros opp til skyene og skryt for det fantastiske arbeidet hun gjør og for det medmenneske hun er :-)

Dyktig lege som ser pasienten

Alltid litt ventetid, men så lenge man får veldig god oppfølging og at legen tar seg tid, spiller det ingen rolle! Føler at jeg blir ivaretatt på en utmerket måte, får også raske tilbakemeldinger på prøver etc:-) Det er vel en grunn til at hun ikke har ledige plasser.....

En dyktig lege

God oppfølging og legen tar seg tid. Føler at jeg blir ivaretatt på en utmerket måte.

Godt å få byttet til en annen

har alltid ventet over 30 min for å komme inn til time, enten det var en hastetime eller en som var bestilt lang tid i forkant, enten timen var før kl 9 på morgenen eller om den var etter kl 13, og aldri noen beklagelse for forsinkelsen!

Hun var lite engasjert i meg og mine problem og dårlig oppdatert på det "nyeste" som hadde skjedd innenfor medisinsk utvikling de siste årene. Dessuten var det ca 1 måneds ventetid for å få legetime som ikke var akutt! Altså:jeg har byttet lege og føler meg nå virkelig sett og hørt!!!

Alltid Forsinket

Alltid for forsinket,selv om du har første time.Lite tilbakemeldinger og litt uengasjert til tider.

lang ventetid.

legen er forsinket hvergang..tar ofte private mobil samtaler i timen og går ut av romme ofte..

tregggg

100% forsinket..har hatt 3 ganger time hos hun og totalt vente tiden er 3 TIMER og 15 minuter..veldig treg med tilbake meldinger..byttet legen min i dag!!!

Forsinket!

100% forsinket, men alltid flink og pliktoppfyllende når man etter over en time på ventreværelse kommer inn...

Fastlege.

Fastlegen er alltid forsinket, og er sen på tilbakemeldinger.

Veldig trygg lege

God kommunikasjon.Bruker den tiden jeg trenger, hvis jeg ikke har hastetime. men det er forståelig.