Elny Lise Aune

Fjerdingby Legesenter Kvinne, 56 år

Om

Autorisert1987
SpesialiseringAllmennmedisin
Ledige plasser 4 av 1350
Advarsler
Vil du bytte til denne fastlegen?

Praksis

Fjerdingby Legesenter

Rådhuset Rælingen 2025 Fjerdingby
Tlf: 64 80 29 10
Elny Lise Aune er en av 13 fastleger i Rælingen

Brukernes vurdering

Samlet vurdering
3.5
15 vurderinger
Tilgjengelighet
2.5
12 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
4.0
10 vurderinger
Service
4.5
8 vurderinger
Ny vurdering

Siste vurderinger av Elny Lise Aune

Nøye og effektiv

Skrevet
Samlet vurdering
5.0
Tilgjengelighet
0.0
Tillit og kommunikasjon
5.0
Service
0.0

Har hatt Aune som fastlege i mange år og er veldig fornøyd. Hun er ofte litt forsinket, men det er sikkert fordi hun bruker god tid når du først kommer.

God lege

Skrevet
Samlet vurdering
5.0
Tilgjengelighet
3.5
Tillit og kommunikasjon
0.0
Service
0.0

En god lege som ser meg og lytter! Tar seg tid til å høre og være tilstedeværende!
Parkering er lett å betale med easypark app og lokalene er freshe.

Lege som er "opptatt" av meg

Skrevet
Samlet vurdering
5.0
Tilgjengelighet
2.0
Tillit og kommunikasjon
5.0
Service
5.0

Lytter. Viser forståelse. Er ærlig, sier klart ifra hvis hun ikke er enig med meg.Får alltid hjelp, og sender meg straks videre til spesialister, ved behov.
Ventetiden for å komme inn til avtalt time, er ofte lang.

Stødig men...

Skrevet
Samlet vurdering
2.0
Tilgjengelighet
1.0
Tillit og kommunikasjon
3.5
Service
3.5

Aune er grei og henviser deg om hun tror det trengs, men hun har for dårlig tid, og man blir skyflet bort når hun blir stresset (og det kan lett komme før man har fått sine tilmålte 20 minutter og før man har snakket ferdig).
Det er ikke mulig å be om en dobbeltime på Fjerdingby legesenter, og har du noe du vet vil ta tid, blir det litt tungt, da ventetiden for å få en time hos Aune er 4-6 uker (2014).

Den ene av de to som tar deg imot i luka på Fjerdingby legesenter er fleksibel, hyggelig og imøtekommende (5/5).

Anbefaler ikke!

Skrevet
Samlet vurdering
1.0
Tilgjengelighet
1.5
Tillit og kommunikasjon
1.0
Service
3.5

Det er alltid lang ventetid, og føler heller ikke en god kommunikasjon fra hennes side