Elny Lise Aune

Fjerdingby Legesenter

Autorisasjon (1987)

Fjerdingby Legesenter Telefonnummer64 80 29 1064 80 29 ...
Rådhuset Rælingen 2025 Fjerdingby
Elny Lise Aune er en av 13 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Elny Lise Aune

Tipp topp tommel opp

Fantastisk lege som tar deg seriøst og lytter til dine problemer. Hun er et godt medmenneske som ser deg og gjør gode undersøkelser og henviser deg videre til spesialister hvis nødvendig.
Hun er effektiv. Anbefales.

En fantastisk lege som ser deg!

Gått til Aune i lang tid og er super fornøyd hun ser deg og lytter og sender deg videre til spesialister.. og snakker med deg og får meg til og føle meg bra.. hjelper mg så mye at jeg har ikke ord.. fantastisk..

Stresset og lite interessert

Jeg har vært hos Aune 3 ganger og føler at hun ikke hører på hva jeg har å si. Føler meg verken sett eller hørt og har fått kjeft fordi jeg har bedt om en second opinion hos en privat lege da jeg ikke har fått noe hjelp fra fastlegen. Virket mer interessert i hva slags sykdommer jeg hadde fra før og satt mye med nesen i dataen og kritiserte min gamle fastlege. Virker rett og slett uinteressert! Stresser gjennom timen og reiser seg når hun syns jeg har snakket ferdig, ofte før timen er over. Byttet fastlege i dag.

Styr unna

Absolutt mest useriøs lege jeg har vært borti. Valgte legen for ungen min og ble overrasket hvordan hun behandler mennesker. Fordomsfull og frekk lege. Følger med på alt annet i omgivelsene enn å lytte til hva pasienten har å si. Anbefales ikke.

Kunnskapsrik, effektiv

Alltid raskt svar på henvendelser, gir aldri inntrykk av at hun har dårlig tid . Kunne ikke hatt en bedre fastlege