Elny Lise Aune

Fjerdingby Legesenter

1987

Fjerdingby Legesenter Telefonnummer64 80 29 1064 80 29 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådhuset Rælingen 2025 Fjerdingby
Elny Lise Aune er en av 14 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Elny Lise Aune

Den verste legen jeg har hatt

Hun lytter ikke. Hun stresser samtalen. Når hun spør spørsmål, har hun ikke tid til å lytte. Når vi har blitt enige om at hun skal fikse ting til neste time, så gjør hun det ikke. Det er også veldig lang vente tid. Jeg endte med å vente i 3 uker mellom hver time, selv om jeg avtalte time samme dag som jeg var der. Hvis du vil ha en lege som tar deg seriøst, tar seg tid eller følger deg opp, anbefaler jeg absolutt ikke Aune.

Liten interesse, forståelse og iniativ

Jeg har hatt Aune over lengre tid og føler hun ikke evner å se mer enn kun bruddstykker. Jeg føler også at hun ikke tar mine utfordringer på alvor og jeg har måtte selv ta iniativ til å utredes for sykdom, hun vil helst at det meste avventes. Målet hennes virker ikke å være å jobbe sammen med meg for at jeg skal føle meg så frisk som mulig. Jeg anbefaler kun Aune til de som har enkle diagnoser som er lette å diagnostisere.

Nøye og effektiv

Har hatt Aune som fastlege i mange år og er veldig fornøyd. Hun er ofte litt forsinket, men det er sikkert fordi hun bruker god tid når du først kommer.

God lege

En god lege som ser meg og lytter! Tar seg tid til å høre og være tilstedeværende!
Parkering er lett å betale med easypark app og lokalene er freshe.

Lege som er "opptatt" av meg

Lytter. Viser forståelse. Er ærlig, sier klart ifra hvis hun ikke er enig med meg.Får alltid hjelp, og sender meg straks videre til spesialister, ved behov.
Ventetiden for å komme inn til avtalt time, er ofte lang.