Morten Bastøe

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Morten Bastøe er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Morten Bastøe

Dyktig og ryddig med fysiske ting, ikke flink hvis man har det vanskelig i privatlivet

Ryddig og dyktig mht å ordne med fysiske tester. Ikke lett å snakke med, og virker ukomfortabel hvis det er mer psykiske problemer/livssituasjon som gjør at man sliter. Ikke flink til å finne noe behandling/hjelp da.

Trygg og kunnskapsrik

Veldig god erfaring. Han har alltid tid til og høre på pasienten. Både jeg og barna har gått hos han i mange år. Selv om det ofte er litt ventetid, er det en lege som er veldig rolig og kunnskapsrik. Tar seg tid til pasientene. Føler meg veldig godt tatt vare på.

Dyktig og oppdatert lege som følger med.....

Barna og jeg har gått hos dr. Bastøe i mange år. Har alltid blitt tatt godt i mot. Han gjør de undersøkelser han kan gjøre og rekvirerer lynkjapt det han ikke kan svare på selv. Tilbakemelder med en gang dersom det er avvik i prøveresultat. Han er medmenneskelig og møter deg "der du er i din situasjon". Ofte litt lang ventetid på venterommet, men det er absolutt verdt det når det er mitt navn som ropes opp.
Kan ikke få skrytt nok av denne legen som virkelig alltid har gjort og også gjør det han kan for å hjelpe meg med det jeg står i.

Meget oppdatert, følger opp!

Har hatt Bastøe som fastlege i 5 år og er meget fornøyd. Han følger tett opp og gir direkte og god informasjon.

Rolig, informativ, trygg

Svært godt fornøyd, hatt Bastøe som lege i over 25 år.
Ofte ventetid for å komme inn, man han har alltid tid til å lytte, er rolig og imøtekommende. Blitt godt fulgt opp i ulike sykdomssituasjoner, opplever legen som ivaretagende og forståelsesfull.