Morten Bastøe

Sjømannslege

Morten Bastøe er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Morten Bastøe

Du er sjefen

Bastøe er en neget erfaren og dyktig lege som respekterer deg, og som vet at du selv er sjefen med hensyn til å ta vare på din egen helse.
Dette vil i blant stille krav til deg om å være tydelig til ham om det er noe spesielt du ønsker av henvisninger, prøver etc.
Du får med andre ord det du selv ber om. For noen pasienter kan dette sikkert være vanskelig fordi de tenker at de er på "quick fix" verksted der det er legen som tar det hele og fulle ansvaret for også å stille spørsmålene du ikke stiller selv. Legebesøk hos Bastøe er et samarbeidsprosjekt mellom pasient og lege. Jeg mener at det er bra!

Meget bra

Har ca 20 års erfaring med legen. Bare gode erfaringer. Effektiv på en rolig måte. Han har svært gode systemer og rutiner som øker effektiviteten i forhold til mange andre. Han er forberedt når man kommer. Veldig tilgjengelig. Ærlig (kanskje ikke den fullblods hypokondere bør velge.....). Et pluss for hans faste tilbakering-tjeneste som gjør at man får kontakt samme dag.
Mine beste anbefalinger.

Stort sett meget bra men litt sløv.

Flink til å lytte for det meste men virker ofte som han ikke tar plagene på alvor om de er diffuse. Føler meg innimellom avfeid.

lang ventetid for bestilling

Legen er bra men å sitte i over to timer i telefonen for å komme igjennom er for dårlig, har vært nr. 1 i køen i en time og femten min.til nå, venter fremdeles😩

for liten tid til hver pasient

Det er ofte lang ventetid, mange pasienter som må vente uten å komme inn til avtalt tid. Dette er vel et resultat av for mange pasienter