Morten Bastøe

Sjømannslege

Morten Bastøe er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Morten Bastøe

Veldig fornøyd

Har brukt Dr Bastøe i 21 år, for meg selv og mine barn. Jeg er veldig fornøyd med han som lege. Han viser interesse, er lyttende og interessert i å komme til bunns i problemstillinger. Kunne ikke hatt en bedre lege.

Ikke fornøyd.

Dr. Bastøe viste liten interesse for mine plager de årene jeg gikk hos han. Til slutt var jeg nær på å gi opp min kamp for en bedre hverdag. Heldigvis tok jeg motet til meg og byttet fastlege etter lang tid, og nå har jeg fått en langt bedre hverdag! Jeg blir møtt med forståelse hos min nye lege, han er interresert i min sykdom og har henvist meg til utredninger som har gjort at jeg har fått medisiner som fungerer. Hos dr. Bastøe fikk jeg kun beskjed om å ta meg sammen og at det ikke var noe galt meg meg. Jeg anbefaler hans pasienter å skifte lege så fort de blir misfornøyde, ikke drøy i årevis slik jeg gjorde!!

Godt fornøyd

Er veldig enig i en tidligere beskrivelse jeg leste:

"Han er merket av lang fartstid - på godt fordi han har mye erfaring.
Denne fordelen er nok innimellom også en ulempe fordi han mister fort interessen for deg hvis du plages av noe som ikke er så lett å finne ut av.
Om det er tiden som ikke strekker til eller om det føles som et nederlag å stå overfor diffuse og uklare symptomer er ikke godt å si,.
Dette gjør at en må mase litt - og når man gjør det så får man henvisninger og slikt."

Men endog er jeg godt fornøyd. Trygt og enkelt!

Ikke fornøyd

Alltid lang ventetid, både på å få time, og på å komme inn.
Følte ikke at han tok meg seriøst i de 10 årene jeg gikk der. Endte med at jeg lot vær å gå til lege, og til slutt tok motet til meg for å bytte.

Den dyktigste legen jeg har hatt!

Han er faglig dyktig, han tar deg alltid på alvor, er blid, trygg og henviser alltid videre og er en god lytter. Jeg reiser til sammen 36 mil for å fortsatt bruke han... det sier vel det meste...