Ketil Johan Bendiksen

Steinbruddveien 8 3173 Vear
Ketil Johan Bendiksen er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Ketil Johan Bendiksen

Forståelsesfull

God lege som husker deg og din historie. Tar seg god tid, og gir deg den tiden du trenger. God kompetanse og trygg å være hos. Anbefales!

Kunne ikke vært mer fornøyd.

Bendiksen er nøyaktig i sin måte å jobbe på. Han tar meg som pasient på alvor, ser hele meg som person og har evnen til å sortere ut de viktige tingene. Han gir seg ikke før han får tilfredsstillende svar, og han tør å være ærlig. Noe jeg setter stor pris på. Dette er en lege jeg kommer til å fortsette hos så lenge det er mulig.

Topp Lege!

Ketil er meget interessert i å hjelpe. Han setter av den tiden som trengs, særdeles flink til å forklare hvorfor og hvordan symptomer henger sammen med de plager man har.
Ketil tar meg som pasient på alvor.

Verden trenger flere leger som Bendiksen

Bendiksen lytter og skaper raskt trygghet. Meget direkte, respektfull og tar tiltak der behov.
Det leder til at jeg som pasient får tillit til han og føler meg trygg på at jeg får den riktige behandlingen. Han er lett å snakke med og har en god porsjon humor.

Noe ventetid må man regne med og det tyder på gode leger som tar seg tid. Jeg var selv årsaken til at noen måtte vente, men da jeg hadde store smerter, valgte Bendiksen å gjøre et enkelt inngrep for å fjerne smertene, istedenfor å sende meg videre.

Jeg flyttet og har dessverre fått meg en ny lege. Bendiksen skiller seg ut. Jeg anbefaler han på det sterkeste!

lite forståelsesfull

Dette er en av de dårligste legene jeg har hatt. Svært lite forståelsefull for andres lidelse og sykdom. Er også svært missfornøyd med å sitte opptil en time å vente før man kommer inn, selv til en time som er bestilt uker i forveien. Føler ikke hverken jeg eller barna blir tatt på alvor noe som har for vår del fått store konsekvenser.