Ketil Johan Bendiksen

Steinbruddveien 8 3173 Vear
Ketil Johan Bendiksen er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Ketil Johan Bendiksen

Utilgjengelig

Bendiksen er en ok lege, men du skal være over gjennomsnittlig tålmodig hvis du velger han som fastlege. Vear legesenter er omtrent umulig å få kontakt med på telefon. Bruker du SMS som de anbefaler er det over en måned ventetid.
Når du endelig har fått time må du regne med å vente minst en halv time over tiden før du kommer inn. Noen ganger over en time.
Det må en holdningsendring til hos de som jobber der hvis dette skal bli bedre. Det har vært slik i noen år nå.

Tja helt grei

Jeg likte han veldig godt i starten, men når jeg virkelig trengte akutt hjelp med intense smerter fikk jeg ingen hjelp. Bare en sms 4 timer etter samle at de ikke kunne hjelpe. Ikke greit. Men når akkurat det samme skjedde med min datter på 8 år da fikk jeg nok.
Ikke greit å overse smerter hos voksne, men enda værre å bare overse smerter hos barn. Iallefall ikke så store smerter som jeg fortalte at min datter hadde. Byttet lege og legesenter samme dag!!
Ventetiden på rundt 1 time hver gang er også noe jeg ble veldig lei av.

Veldig fornøyd

Har alltid fått den hjelpen vi trenger. Han viser medmenneskelighet og forståelse og ønsker å sette seg inn i situasjonen for å hjelpe best mulig. Virker også faglig dyktig på de tingen vi har hatt behov for. Er ofte forsinket når man kommer til time, og pleier å måtte vente litt, men man skjønner hvorfor når man kommer inn, for da har du full oppmerksomhet og han tar seg tid til å hjelpe deg. For meg er det bedre å vente litt for så å få god hjelp, en å vente lite for så å bare så vidt få uttalt seg før man blir sendt på dør.

Dyktig lege

Bendiksen er en dyktig lege som tar pasienten på alvor. Han tør å være direkte og det skaper raskt tillit og respekt. Bendiksen tar pasientens små og store utfordringer seriøst.

arrogant og eplekjekk

Han oppfører seg som en arrogant og overlegen lege som vet best. Ikke int i å høre noe fra pasientens ståsted