Odd Eilerås

Autorisasjon (1994)

3 leger Telefonnummer33 30 99 9933 30 99 ...
St Olavsgate 28A 3112 Tønsberg
Odd Eilerås er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Odd Eilerås

Styr unna

Anbefales ikke, jeg opplevde han som fraværende og at jeg ikke ble tatt på alvor. Han er kanskje god på noen ting, men jeg dro derfra uten p oppleve at jeg fikk noen hjelp

Kunnskapsrik, pålitelig, pliktoppfyllende, hyggelig:)

Jeg har aldri opplevd så flink fastlege som Odd Eilerås.

Han er en kunnskapsrik lege som lytter til pasienten, gir riktige råd. Hos han blir man ta vart på.

Styr unna!

Hadde Eilerås som lege da jeg var yngre, og dette var ingen god opplevelse. Eksempelvis glemte han meg på venterommet og skyldte på søylen som står på der. Når man først får snakke med han er han som regel svært stresset og ekstremt forsinket (typ 1 time). Han har sjelden tid til å høre ferdig det man sier, og ender derfor opp med å trekke konklusjoner på mangelfullt grunnlag. Jeg tror jeg knapt har sett mannen i øynene, for han sitter med øynene pent plantet i dataen og tastaturet. Velg noen andre!

Verdens beste lege

Har god tid og føler alltid at jeg blir tatt på alvor. Utrolig flink med barna. Glad for at han er min lege.

Styr unna.

Ikke tid til å ha en lege som man må vente 1-2 timer på.Han bruker unødvendig tid på å gå igjennom journalen hver gang og skriver og skriver og ser bare ned i tastaturet.Blir mindre tid til det man har kommet for og ender opp med å må komme til ny time.Man blir ikke sett og lite støttende.Blir kasta på dør og fått den at han må avgårde for å hente unger.Sånt sier man ikke til pasientene sine før timen er over da må han faktisk prøve å holde tiden og kutte ned på skrivingen.