Askil Elvestad

Vektergården legesenter

Langgata 2 3187 Horten
Askil Elvestad er en av 21 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Askil Elvestad

Et fantastisk menneske, som lege :-)

Han lytter, han spør, han kommer med positive kommentarer, han gir gode råd, han støtter og gjør jobben 100 % bra :-)

Særs dyktig og omtenksom

Elvestad er en uvanlig dyktig lege og fint menneske. Som en god gammeldags huslege, med innsikt, kunnskap og gode menneskelige egenskaper.

Endelig en som tar meg på alvor!

Da jeg byttet til Askil var jeg skeptisk etter noen år med relativt uengasjerte leger. Men, endelig føler jeg meg respektert, sett på som et menneske med problemer istedenfor en problemperson og endelig begynner ting å se lysere ut.
Askil er en fantastisk god lege som alltid tar seg tid til deg, hører på det du har å si og ikke minst, han HUSKER DEG!
Det lureste jeg har gjort er å bytte til denne legen.

Og til sist, det å ta blodprøver er jo ikke noe problem lenger, jentene på kontoret gjør det uten at du merker det nesten og de respekterer at du kanskje trenger litt mer tid enn andre iblant eller er litt nervøs.
Godt jobba!

Den beste legen jeg har hatt

Svært dyktig og hyggelig lege. Lytter og tar deg på alvor. Med det nye time på dagen systemet og kontakt på hjemmesiden er det raskt og lett å få time eller fornye resepter. Svært bra, takk skal du ha Askil !!!

Særdeles dyktig

Følger opp pasientene, ivaretar, gir seg ikke før han vet hva som feiler pasienten og hvordan han kan hjelpe.