Askil Elvestad

Vektergården legesenter

2006

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Vektergården legesenter
Langgata 2 3187 Horten
Tlf: 33 07 17 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Askil Elvestad er en av 21 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Askil Elvestad

Et fantastisk lege og legekontor. Det beste👍

Hadde samme legekontor i 35 år. Byttet til Askil Elvestad. Jeg er så fornøyd og føler meg så trygg på at han ivaretar min helse. Angrer ikke et sekund på at jeg byttet. Ig at en får time samme dag er også helt fantastisk. Tusen takk for at det finnes en lege som Askil Elvestad.

Et fantastisk menneske, som lege :-)

Han lytter, han spør, han kommer med positive kommentarer, han gir gode råd, han støtter og gjør jobben 100 % bra :-)

Særs dyktig og omtenksom

Elvestad er en uvanlig dyktig lege og fint menneske. Som en god gammeldags huslege, med innsikt, kunnskap og gode menneskelige egenskaper.

Endelig en som tar meg på alvor!

Da jeg byttet til Askil var jeg skeptisk etter noen år med relativt uengasjerte leger. Men, endelig føler jeg meg respektert, sett på som et menneske med problemer istedenfor en problemperson og endelig begynner ting å se lysere ut.
Askil er en fantastisk god lege som alltid tar seg tid til deg, hører på det du har å si og ikke minst, han HUSKER DEG!
Det lureste jeg har gjort er å bytte til denne legen.

Og til sist, det å ta blodprøver er jo ikke noe problem lenger, jentene på kontoret gjør det uten at du merker det nesten og de respekterer at du kanskje trenger litt mer tid enn andre iblant eller er litt nervøs.
Godt jobba!

Den beste legen jeg har hatt

Svært dyktig og hyggelig lege. Lytter og tar deg på alvor. Med det nye time på dagen systemet og kontakt på hjemmesiden er det raskt og lett å få time eller fornye resepter. Svært bra, takk skal du ha Askil !!!

Særdeles dyktig

Følger opp pasientene, ivaretar, gir seg ikke før han vet hva som feiler pasienten og hvordan han kan hjelpe.

Veldig behagelig og flink lege

Han er dyktig, behagelig og en god lytter. Man føler alltid at han har tid, og han virker interessert. Han henviser raskt videre der det er behov. Han er veldig flink med barn.

Meget bra lege

Jeg er en mann, 54 år gammel og har hatt hjertestans. Har fått meget god oppfølging. Særdeles dyktig, proff, hyggelig og menneskelig.

Særdeles dyktig

Flink til å lytte og grundig, henviser videre heller for mye enn for lite om han er i det minste i tvil. I tillegg er han svært dyktig med barn.