Askil Elvestad

Autorisasjon (2006)

Askil Elvestad er en av 27 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Askil Elvestad

En fantastisk lege og legekontor👍

Var på samme legekontor i 35 år i horten. Byttet til dr. Elvestad og har ikke angret 1sekund. En fantastisk rolig,trygg og den beste jeg har møtt i det norske helsevernet. Takk for at jeg fikk plass hos denne fantastiske mannen Askil Elvestad. Han er den beste ever👍👍👍👍👍
At det er time på dagen er også et kjempe pluss. Hyggelige er de alle sammen som jobber der.

Et fantastisk menneske, som lege :-)

Han lytter, han spør, han kommer med positive kommentarer, han gir gode råd, han støtter og gjør jobben 100 % bra :-)

Særs dyktig og omtenksom

Elvestad er en uvanlig dyktig lege og fint menneske. Som en god gammeldags huslege, med innsikt, kunnskap og gode menneskelige egenskaper.

Endelig en som tar meg på alvor!

Da jeg byttet til Askil var jeg skeptisk etter noen år med relativt uengasjerte leger. Men, endelig føler jeg meg respektert, sett på som et menneske med problemer istedenfor en problemperson og endelig begynner ting å se lysere ut.
Askil er en fantastisk god lege som alltid tar seg tid til deg, hører på det du har å si og ikke minst, han HUSKER DEG!
Det lureste jeg har gjort er å bytte til denne legen.

Og til sist, det å ta blodprøver er jo ikke noe problem lenger, jentene på kontoret gjør det uten at du merker det nesten og de respekterer at du kanskje trenger litt mer tid enn andre iblant eller er litt nervøs.
Godt jobba!

Den beste legen jeg har hatt

Svært dyktig og hyggelig lege. Lytter og tar deg på alvor. Med det nye time på dagen systemet og kontakt på hjemmesiden er det raskt og lett å få time eller fornye resepter. Svært bra, takk skal du ha Askil !!!