Jan Ola Johnny Christer Eriksson

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Jan Ola Johnny Christer Eriksson er en av 27 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Jan Ola Johnny Christer Eriksson

Ikke brukelig hvis du sliter psykisk.

Jeg har nå gått ett år uten at helsa er bedre. Har blitt verre. Valgte etter over ett år med psykisk lidelse å bytte. Eneste som har skjedd utenom lidelse er at jeg har blitt ett år eldre. I tillegg måtte jeg krangle om henvendelse etter anbefaling av NAV. Det var så vidt han gadd. Jeg anbefaler ikke denne legen. Det siste året har jeg gått til legen ganske mange ganger uten at jeg har blitt bedre. Både kontakt via Helse-Norge nettsider og kontoret.

En mycket bra läkare

Har haft Eriksson sedan 1999.
Lyssnar,råder och tar prover.
Kontaktar sjukhuset i Tönsberg istället för att sända hem, så utredningen vidare blir där.

Vänlig och tillmötesgående.
Bästa läkare vår familj har så långt.
Övrig personal är mycket serviceminded.

Att det kan bli väntetid är förståeligt,det är ju människor med olika behov som behandlas,akutärenden kommer in och prioriteras först.

Har vid några tillfälle varit väldigt dålig men har frågat om att få lägga mig i ett annat behandlingsrum,det har gått bra.

Bara positivt för vår familj om Eriksson

Arrogant og lite interessert

Hadde en ufyselig oppførsel.Meget arrogant og lite interessert. Byttet lege etter første konsultasjon.

Virker veldig uinteressert, helt grei fastlege.

En fastlege alle i min familie har hatt. Dessverre kan har virke uinteressert og gir deg ikke full oppmerksomhet. Han pleier å skrive rapporten sin samtidig som han "hjelper" deg. Jeg og min mor er ikke så fornøyd med han, men min far er ganske fornøyd med han. Helt grei lege, men kan ikke anbefales.

Uintressert

Oppleves som uitressert. Sier ikke hva han tror eller mener. Forteller heller ikke nødvendigvis hva han skriver ut av medisiner. Og da heller ingenting om medikamentet. Kan ikke få medisinlister eller oversikt på hvilke medikamenter en bruker og derfor heller ikke en gjennomgang. Sjekker ingenting om ikke du selv spør om du kan få feks blodtrykksmåling, urinsjekk osv. Virker som han ikke har lyst til å kommunisere Kan ikke komme på noe som er bra, dessverre.