Jan Ola Johnny Christer Eriksson

Sjømannslege

Jan Ola Johnny Christer Eriksson er en av 23 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Jan Ola Johnny Christer Eriksson

Uintressert

Oppleves som uitressert. Sier ikke hva han tror eller mener. Forteller heller ikke nødvendigvis hva han skriver ut av medisiner. Og da heller ingenting om medikamentet. Kan ikke få medisinlister eller oversikt på hvilke medikamenter en bruker og derfor heller ikke en gjennomgang. Sjekker ingenting om ikke du selv spør om du kan få feks blodtrykksmåling, urinsjekk osv. Virker som han ikke har lyst til å kommunisere Kan ikke komme på noe som er bra, dessverre.

upersonlig og fjern

Ser aldri på pasienten. Engasjerer seg ikke. Muligens en bra lege hvis du har vondt i foten, men ikke for kommuniksajon og slett ikke for psykisk helse. anbefales IKKE.

Ok

Dette er en grei lege å ha hvis du vet hva du trenger eller aldri er syk. Han er flink til å sende deg videre hvis du ber om det, men følger ikke opp eller utreder noe videre utenfor en "standardpakke". Snakker lite, kan virke kald og uengasjert. Skriver mest på pc. Forklarer ikke hva han tenker eller har planer om å gjøre, du må spørre og grave. Men som sagt, han hører som regel på hva du selv vil. Tar seg grei tid til deg, så det er bra.

Helt grei lege for selvstendige og friske personer

Bra: Lytter, henviser videre og tar deg på alvor.

Ikke bra: Kommer med få tilbakemeldinger og overlater pratingen til deg mens han noterer.

Får ikke alltid vite hvilke resepter han skriver ut og lengde på sykmelding. Dette finner du ut på apoteket eller NAV.

Jeg byttet til en annen fastlege fordi jeg har behov for mer kommunikasjon og tilbakemelding.

Legen kan allikevel anbefales for de som er selvstendige og friske.

Kort ventetid på bestilling av timer, men til tider lang ventetid på legekontoret. Helsefagarbeiderne på legesenteret er veldig serviceinnstilte og omsorgsfulle.

Treig, og bryr seg veldig lite

Ventet 45 minutter lengere enn avtalt tid, og da jeg kom inn var jeg der i 5 min, og følte ikke jeg fikk noe som helst hjelp.
Betalte 250 kr for de 5 min