Jan Ola Johnny Christer Eriksson

Sjømannslege

Jan Ola Johnny Christer Eriksson er en av 27 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Jan Ola Johnny Christer Eriksson

Dyktig

Genuint opptatt av sitt fag og deg som menneske. Finner ut hva som er feil og riktig for deg og din situasjon. Har hatt samme lege siden han kom til Horten. Og kan ikke falle meg inn å bytte. Han småsnakker ikke så altfor mye. Men gir rikelig informasjon ved behov. Flink til å berolige. Smiler og ler dersom man selv tar initiativ. Rett og slett en knall bra lege

En bra lege ,som anbefales!

Har hatt han som lege I 22 år siden han startet opp i Horten og det har aldri streifet meg å bytte lege. Han har alt som trengs.Han har alltid vært den samme,eneste forandring er at han har blitt eldre.At han ikke prater så mye er vel ikke det viktigste,det er vel meningen at han skal lytte på hva pasienten har å si. Han tar deg på alvor,bryr seg virkelig og gjør det han kan for å hjelpe. Er han usikker på noe,henviser han deg videre. Han kan virkelig anbefales!

Bytter lege.

Eriksson har vært min lege siden fastlegeordningen startet. Har nå kommet frem til at jeg må bytte lege. Grunnen er at jeg gruer meg for å dra dit. Trodde en stund at det var noe jeg hadde sakt eller gjort som har fått ham til å mislike meg. For det er akkurat den følelsen jeg sitter igjen med når jeg kommer ut av kontoret hans med en resept og uten egentlig å ha blitt informert eller beroliget i forhold til det jeg kom dit for. Jeg oppfatter han som lite interessert og til tider både arrogant og sarkastisk. Ser for det meste på dataskjermen og sier minst mulig. Har ved et par anledninger valgt å bruke privatlege når jeg har hatt behov for å prate med en lege.

Bra lege

Lytter til pasienten og tar pasienten på alvor. Kan helt klart anebefales. Han er ikke den som snakker mest, men jeg mener at det han gjør er målrettet og han tar gode avgjørelser.

God til å lytte og komme med forslag

Jeg er nyinnflyttet fra Horten og skulle velge meg en ny lege og tok bare en som hadde plass og ikke var for langt unna, men jeg er veldig fornøyd så langt! Han lyttet og kom med mange ulike forslag til tester osv, som jeg i utgangspunktet ikke trodde jeg trengte. Har hatt fire leger på de tyve årene jeg har levd, og han er den eneste som etter en blodprøve fant ut hva som er "galt" med meg. Han er riktig nok ikke den som smiler og tuller mest, men det gjør meg trygg på at han vet hva han driver med. Anbefales om du liker leger som vil finne ut hva det feiler deg, og ikke hva slags tapet du har i stua..