Jens Kristian Fagernæs

Nanset Legekontor AS

1984

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Nanset Legekontor AS Telefonnummer33 13 81 1033 13 81 ...
Fridjof Nansensv. 4 3269 Larvik
Jens Kristian Fagernæs er en av 16 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Jens Kristian Fagernæs

Veldig skuffende

Har vært på mange legetimer her, og hver gang endte med full gråt og fortvilelse.

Jeg vet enda ikke hva som feiler meg, men noe er det og jeg har store plager, synlige symptomer og utmattelse. Her fikk jeg beskjed om at det er psykisk, men jeg sliter ikke med psyken, annet enn å ikke få hjelp når jeg er tydelig syk. Ble nærmest dyttet ut av kontoret i gråt og fikk bare et "hadet" fra både han og resepsjonisten.

Skal aldri tilbake dit, og anbefaler ikke noen å dra dit med mindre det er for å sjekke verdiene eller lignende.

Han virker generelt veldig uinteressert i pasienten som person, og uinteressert i å finne en løsning eller henvise til spesialist.

Regn med å få høre "det er virus".

Tar seg alltid tid :)

Har styrt unna leger i alle år blir så stressa. men da jeg ventet junior valgte jeg å gå til kontroll til ham da han faktisk fikk meg til å slappe litt av mye mer en Jordmora. for 2 år sia fikk jeg hjernblødning og etter det har jeg måtte gå til gjevnnelig kontroll. Og han er flink til å prate litt om hver og vind før testing av blodtrykk og blodprøver . er ikke så stressa lengre :) . flink til å gi tilbakemeldinger på prøver.

Virker ikke interessert

Jeg oppfatter han som uengasjert og lite interessert i meg som et individ. Lite blikk kontakt og innøvde replikker. Ved to anledninger har han irettesatt meg og hevet stemmen dersom jeg har konfrontert han med enkle spm om mitt eget ve og vel. Jeg gruer meg så til å dra til legen, fordi jeg aldri visste hvordan jeg ville bli møtt. På bakgrunn av dette valgte jeg å bytte fastlege. Det bør nevnes at ventetiden er kort og helsesekretærene er veldig hyggelige.

Måtte bytte..

Legen er mer opptatt med datamaskinen enn å kommunisere med meg

Uengasjert

Min svigermor er noe opp i årene og har diverse plager. Men hos denne legen får hun stort sett bare beskjed om at dette er ting hun må regne med i sin alder, istedenfor behandling. Dette holder ikke mål.