Jens Kristian Fagernæs

Autorisasjon (1984)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Nanset Legekontor AS Telefonnummer33 13 81 1033 13 81 ...
Fridjof Nansensv. 4 3269 Larvik
Jens Kristian Fagernæs er en av 47 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Jens Kristian Fagernæs

Elendig

Aldri vært med på dårligere lege. Fyrer seg opp og blir sint. Kundebehandlig er et fremmed begrep. Anbefaler ingen å bli pasient her. Null forståelse for behov.

En lege man blir redd for

Legetimen samsvarer ikke med hva man bør forvente av en som kaller seg spesialist. Eneste jeg får ut av timen her er legeskrekk, helseangst og en regning med forhøyet egenandel for "spesialist" på toppen av det hele.

Arrogant og nedlatende

Hadde time hos denne legen da min fastlege har ferie. Har aldri vært borti mer nedlatende holdning fra en lege noen gang. Tok seg ikke tid til å høre og var overhodet ikke intressert i å sette seg inn i situasjonen jeg kom for å få hjelp for.

Uhøflig

Hadde legetime hos Fagernæs i dag siden min utrolig dyktige fastlege (Navn fjernet av moderator) er i ferie. Makan til ovenfra-og-ned-holdning fra Fagernæs skal man lete lenge etter. Han er sikkert flink i faget sitt, men folkeskikk er tydeligvis ikke en av hans kvaliteter.

Frekk og lite imøtekommende.

Hadde en time med denne legen idag, var rett å slett frekk , samt bagatelliserte min kneskade. Avsluttet timen før jeg egentlig var ferdig. Ingen forståelse eller ønske om å høre på meg som pasient. Men han hadde fine briller 😀 Ville styrt unna denne legen om han er slik hver dag.