Jens Kristian Fagernæs

Tilleggskompetanse
  • Petroleumslege
  • Sjømannslege
Ledige plasser 330 av 1810
Vil du bytte til denne fastlegen?

Nanset Legekontor AS

Nanset legekontor Fridjof Nansensv. 4 3269 Larvik
Jens Kristian Fagernæs er en av 41 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Jens Kristian Fagernæs

Virker ikke interessert

Jeg oppfatter han som uengasjert og lite interessert i meg som et individ. Lite blikk kontakt og innøvde replikker. Ved to anledninger har han irettesatt meg og hevet stemmen dersom jeg har konfrontert han med enkle spm om mitt eget ve og vel. Jeg gruer meg så til å dra til legen, fordi jeg aldri visste hvordan jeg ville bli møtt. På bakgrunn av dette valgte jeg å bytte fastlege. Det bør nevnes at ventetiden er kort og helsesekretærene er veldig hyggelige.

Måtte bytte..

Legen er mer opptatt med datamaskinen enn å kommunisere med meg

Uengasjert

Min svigermor er noe opp i årene og har diverse plager. Men hos denne legen får hun stort sett bare beskjed om at dette er ting hun må regne med i sin alder, istedenfor behandling. Dette holder ikke mål.

Samlebåndprinsippet

Har brukt denne legen i mange år men jeg vurderer å bytte. For mye samlebånd inn i bilde her med mange pasienter og lite tid. Lite kontakt med meg som pasient og er mer opptatt å se i datamaskinen og skrive journal mens jeg er der. Fullstendig fravær av tilbakemelding på prøver som er tatt....

Veldig flink både med voksne og barn!

Syntes Jens Kristian er veldig flink med både voksne og barn. Når jeg f.eks hadde time til svangerskaps kontroll, og hadde med meg lille gutt på 1, tok han seg faktisk også tid til å spørre etter hvordan det gikk med han lille, prater litt med han. Syntes det også er veldig viktig, for da føler man seg mer satt tid til, og ikke minst trygt for lille gutt å være med til doktoren. Får som regel raskt time når man ringer inn, og timene er veldig presise. Så vi har ihvertfall kun positive ting og si om Jens Kristian Fagernæs. :)