Nanset Legekontor AS

Fridjof Nansensv. 4 3269 Larvik

Siste vurderinger av Nanset Legekontor AS

Kunnskapsrik.

Lege: Gosiame Masilo Skrevet

Veldig flink lege.Ingen ting og utsette på han.Hører på
deg.Den beste fastlegen jeg har hatt til nå.

Veldig skuffende

Lege: Jens Kristian Fagernæs Skrevet

Har vært på mange legetimer her, og hver gang endte med full gråt og fortvilelse.

Jeg vet enda ikke hva som feiler meg, men noe er det og jeg har store plager, synlige symptomer og utmattelse. Her fikk jeg beskjed om at det er psykisk, men jeg sliter ikke med psyken, annet enn å ikke få hjelp når jeg er tydelig syk. Ble nærmest dyttet ut av kontoret i gråt og fikk bare et "hadet" fra både han og resepsjonisten.

Skal aldri tilbake dit, og anbefaler ikke noen å dra dit med mindre det er for å sjekke verdiene eller lignende.

Han virker generelt veldig uinteressert i pasienten som person, og uinteressert i å finne en løsning eller henvise til spesialist.

Regn med å få høre "det er virus".

Kunnskapsrik

Lege: Hosea Binyam Skrevet

Veldig flink og nøye men svarer ikke alltid på E melding på Helsenorge. Han tar seg god tid derfor er det litt tid å vente før jeg kommer inn, det kan jo oppfattes positivt og negativt

Duktig!

Lege: Gosiame Masilo Skrevet

Väldigt duktig och vänlig läkare! Jobbar effektivt och precist. Har fått hjälp av honom ett flertal gånger, både angående min dotter och mig själv.

Tilstede og forberedt

Lege: Hosea Binyam Skrevet

Veldig godt fornøyd. Han følger opp undersøkelser/prøver og henviser videre hvis han er usikker. Jeg kan anbefale han hvis du er ute etter en trygg og dyktig lege.