Nanset Legekontor AS

Fridjof Nansensv. 4 3269 Larvik

Siste vurderinger av Nanset Legekontor AS

Virker hyggelig og uinteressert

Lege: Jens Kristian Fagernæs Skrevet

Ønsker fint velkommen hvordan er det med deg .Har dårlig innlevelsesevne og virker kald og uinteressert .Engasjerer seg lite i pasientens situasjon - like bra å ikke gå dit føles bedre uten.

Dyktig og effektiv

Lege: Hosea Binyam Skrevet

Dyktig, effektiv og hyggelig. Gir tillit! En lege jeg trygt kan anbefale til andre. Han tar pasienter på alvor, lytter og igangsetter behandling når nødvendig.

Omsorgsfull og trygg

Lege: Hosea Binyam Skrevet

Har hatt Hosea som fastlege i flere år. Opplever han alltid som oppmerksom og trygg. Er selv helsepersonell, og opplever at han tar seg tid til å høre på mine tanker og egne vurderinger. Han respekterer at jeg har kompetanse innenfor yrket og vi vurderer alltid problemer sammen. Henviser meg alltid når jeg ber om det. Han har også ringt meg privat dersom det har vært noe spesielt ift. prøvesvar eller oppstart med ny medisin, for å følge opp. Han tar seg god tid, stresser ikke. Får alltid time innen en uke, legesekretærene er også hyggelige, dyktigee og hjelpsomme.

Ikke fornøyd

Lege: Hosea Binyam Skrevet

Ser mer på klokka enn på deg når du er der. Følte meg til bry. Samarbeider ikke veldig godt og jeg følte ikke jeg ble hørt.

Flink til å lytte

Lege: Hosea Binyam Skrevet

Hosea Binyam er en flink lege. Han viser at han bryr seg om deg som pasient. Han virker kunnskapsrik og følger deg opp.