Nanset Legekontor AS

Fridjof Nansensv. 4 3269 Larvik

Siste vurderinger av behandlere ved Nanset Legekontor AS

Trygg og nøyaktig

Lege: Hosea Binyam Skrevet

tar pasienten på alvor, gjør undersøkelser som er mulig på hans kontor og henviser videre når det trengs. Følger opp resultatene og ringer personlig ved funn av noe som må behandles. Han er hyggelig og virker trygg i sin rolle. Kan anbefales.

Blir ikke hørt, trodd eller forstått

Lege: Hosea Binyam Skrevet

Veldig lite empatisk, mest overfladisk. Snakker over hodet på en. Kommer ikke ordentlig til orde og en henvisning som ble etterspurt fire ganger, ble ikke gjort noe med på over 6 mnd. Anbefales ikke.

har ikke tid

Lege: Hosea Binyam Skrevet

vil du ha en lege som er mer glad i å skrive ut resepter og sykemeldinge enn å se pasientene sine. da er Hosea perfekt for deg. første gang jeg var hos han virket det veldig bra. etterhvert ble det til at jeg ikke ble tatt på alvor og at han sluttet å svare på mine henvendelser. jeg kommer til å bytte.

Super lege

Lege: Gosiame Masilo Skrevet

Svarer raskt og virker oppriktig opptatt av pasientene. Kom til og med hjem til oss når mannen var så dårlig at han ikke kunne gå. Vil anbefale han til alle som er på utkikk etter en ny fastlege.

Virker hyggelig og uinteressert

Lege: Jens Kristian Fagernæs Skrevet

Ønsker fint velkommen hvordan er det med deg .Har dårlig innlevelsesevne og virker kald og uinteressert .Engasjerer seg lite i pasientens situasjon - like bra å ikke gå dit føles bedre uten.

Dette er en Pluss-tjeneste.