Nanset Legekontor AS

Telefonnummer33 13 81 1033 13 81 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fridjof Nansensv. 4 3269 Larvik

Siste vurderinger av Nanset Legekontor AS

Duktig!

Lege: Gosiame Masilo Skrevet

Väldigt duktig och vänlig läkare! Jobbar effektivt och precist. Har fått hjälp av honom ett flertal gånger, både angående min dotter och mig själv.

Tilstede og forberedt

Lege: Hosea Binyam Skrevet

Veldig godt fornøyd. Han følger opp undersøkelser/prøver og henviser videre hvis han er usikker. Jeg kan anbefale han hvis du er ute etter en trygg og dyktig lege.

Omsorgsfull

Lege: Hosea Binyam Skrevet

Doktor Hosea Binyam er meget flink lege, han var den første som utførte fysiske test på meg selv og ikke tok lenge tid å sende meg til vidre spesialist. Han alltid bryr seg hvordan går med.

Meget fornøyd!

Tar seg alltid tid :)

Lege: Jens Kristian Fagernæs Skrevet

Har styrt unna leger i alle år blir så stressa. men da jeg ventet junior valgte jeg å gå til kontroll til ham da han faktisk fikk meg til å slappe litt av mye mer en Jordmora. for 2 år sia fikk jeg hjernblødning og etter det har jeg måtte gå til gjevnnelig kontroll. Og han er flink til å prate litt om hver og vind før testing av blodtrykk og blodprøver . er ikke så stressa lengre :) . flink til å gi tilbakemeldinger på prøver.

Lege med forståelse

Lege: Gosiame Masilo Skrevet

Masilo er en lege som er tilstedeværende, oppfølgende og forståelsesfull. Det virker som om han følger opp selv utenfor arbeidstiden. Jeg har fått god hjelp fra Masilo og kan gjerne anbefale han.