Lars Christian Feyling

Autorisasjon (2001)

Lars Christian Feyling er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Lars Christian Feyling

Fantastisk lege

Feyling kan anbefales på det sterkeste! Faglig sterk, imøtekommende og har evne til å lytte. Veldig fornøyd.

Flink og engasjert

Faglig sterk lege med godt engasjement og oppfølging. Føler meg ivaretatt og hørt. Han er der for å hjelpe.

Kjempe flott

Bedre lege kan man ikke få, han lytter og hjelper. Ikke stresser og flink til å finne rette løsninger

Ikke fornøyd.

Jeg hadde Lars som fastlege i flere år mens jeg hadde kroniske helseplager. Var hos ham mange ganger i året, ofte flere ganger per måned, og opplevde at han var utålmodig og lite imøtekommende. Han satt aldri av nok tid (selv når jeg hadde nett om dobbelttime), og jeg begynte til slutt å se meg selv som en masete og brysom pasient. Det hele gjorde at jeg måtte gå med plagene mine mye lengre enn nødvendig og at jeg grudde meg til hver time hos ham. Dessverre var han altfor rask til å skrive ut antibiotika for plagene mine (selv om det aldri hjalp meg i noen særlig stor grad), noe som til slutt gjorde at jeg fikk en alvorlig bivirkning som jeg nå må slite med resten av livet. Først etter at jeg bytta fastlege fikk jeg den hjelpen jeg burde hatt mye tidligere. Skulle ønske jeg hadde bytta mye før.

Kjempefornøyd!!

Er super fornøyd , har brukt Feyling siden tidenes morgen, alltid hyggelig å komme dit med mine problemer. Alltid lyttende og et glimt i øye, stiller alltid opp , , tar deg på alvor ! Håper han fortsetter i mange år framover!’