Lars Christian Feyling

Autorisasjon (2001)

Lars Christian Feyling er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Lars Christian Feyling

TRYGG,KUNNSKAPSRIK,HELT SUVEREN!

Helt spesiell lege som er super på ALLE måter! Imøtekommende,god lytter,tar seg alltid god tid,føler meg sett og hørt,blir ALLTID tatt på alvor,henviser videre v/behov!
Han har vært min fastlege i mange år og er uunnværlig! Han strekker seg utrolig langt for å gi riktig og viktig hjelp..også utenom vanlig arb.tid. Husker historikken fra gang til gang også. Stabilt godt humør,hyggelig og utrolig faglig dyktig på alle områder! Alltid en positiv og god opplevelse etter en legetime hos han!!

Beste legen jeg noensinne har hatt

Fantastisk fin fyr. Savnet han etter jeg flyttet og har ikke følt samme tillit til en annen lege siden.

Den beste legen jeg har hatt!

Legen er super bra og lyttende selv om det går 15 min over tiden !
Veldig fornøyd!
Resepsjonistene er lite kundevenlig og direkte uinteressert i sine svar! Vinkler negativitet selv på time bytte!!!,
Veldig synd når det er så mange bra leger på Vear!

Fantastisk lege

Har brukt Lars Feyling siden han startet opp, først på Sem, og siden på Vear. Han er en lyttende lege som vekket tillit fra første stund,setter deg fort i forbindelse med andre spesialitet, om det er noe han står fast på .kontakter deg også på kveldstid om det er prøver/bilder som ikke bra. Han bryr seg virkelig om ditt ve og vel. Husker historikken din fra gang til gang. Pr i dag er han på videreutdannelse , håper han inderlig kommer tilbake . OK hans vikar, men svart vanskelig å få time hos henne . Lang ventetid. Svart vanskelig å komme igjennom på telefonen på legesenteret, har mange ganger satt meg i bilen og kjørt dit, de 10 min det tar, og henvendt meg i luka for å få en hastetime samme dag.

Beste legen

Feyling er en dyktig lege som tar deg seriøst. Har fulgt han i alle år, og bor nå 1,5 time unna- men bruker han fortsatt!