Lars Christian Feyling

Autorisasjon (2001)

Lars Christian Feyling er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Lars Christian Feyling

Lars Christian Feyling

Har vært hos han en gang, men vil allikevel legge igjen noen ord om han fordi han har hjulpet meg via Ellen mer enn engang under legebesøk.

Svært dyktig lege, men innsikt i psykiske lidelser og medisinering.

Når jeg var hos han vekket han umiddelbart tillit hos meg. Lyttet, interessert og opptatt av deg som pasient og medmenneske.

Sekretærene på kontoret der har nok en noe stressende dag, men jeg synes allikevel de fortjener å få passet sitt litt påskrevet.

En ting er telefonkøen - den kan jeg leve med, men de har en fremtoning som sure, gretne og tilsynelatende som om du er mer i veien enn noe annet. Dette er svært uheldig og jeg kjenner flere som har byttet legekontor pga de.
Det er synd! Fordi legene er virkelig dyktige.

Hyggelig og tar deg på alvor

Jeg byttet til Feyling i fjor da jeg flyttet til området. Jeg fikk time relativt raskt og ble sendt direkte videre til utredning, selv om vanlig ventetid vanligvis er lenger - fordi han skjønte at det måtte tas på alvor.
Han er blid og profesjonell. Har hørt fra flere at jeg ikke må finne på å bytte lege, og det er jeg enig i!

Pluss for at jeg kan bestille time på sms!

Rolig og tillitsvekkende

God fastlege med innsikt og faglig dyktighet. Opptrer varsomt og vekker raskt tillit. Enkelte av damene i luken derimot kunne trengt en ferie - altfor sure...

Skulle gjerne flyttet ham med meg!!

Etter mange år som pasient av Feyling (først på Sem og siden på Vear) flytter jeg nå fra fylket, og må dessverre avslutte som pasient. Har følt meg veldig godt ivaretatt av Feyling. :-)

Feyling lytter til det jeg sier, og jeg opplever også at han fanger opp detaljer som jeg selv ikke er bevist på. Han er en fantastisk dyktig lege som kan mye, men som også er ærlig på det som han selv ikke kan løse. Da sørger han for å formidle videre til de beste.

Fantastisk lege!

Feyling tar seg alltid god tid. Flink til å lytte og følger helt fantastisk opp. Jeg føler stor tillit til at jeg får den beste behandlingen jeg kan få, og ikke minst så er han alltid blid og hyggelig.
Jeg har vær pasient her i mange år og jeg er ikke enig i noen av kommentarene angående legesekretærene. De har alltid vært hyggelig og blide. Det er mulig de har hatt litt for mye å gjøre noen ganger og nå har det sikkert hjulpet med betalingsautomaten. All honnør til Feyling og jentene på Vear legesenter!