Ena Nielsen

Autorisasjon (2011)

Ena Nielsen er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Ena Nielsen

empatisk og effektiv

hatt som fastlege i 8 år,helt fantastisk imøtekommende,empatisk,kunnskapsrik og effektiv. trygg og solid.
Strålende fornøyd!

Trygg, kunnskapsrik, grundig

- Enkelt å bestille tid, kort ventetid.
- Vennlig, interessert og lydhør. Alltid oppdatert om data fra tidligere epikrise. Relevante og presise spørsmål og klare svar og vurderinger.
- Gjøres rutineundersøkelser ved legekontoret, og henviser raskt til spesialister/sykehus når det er behov for å bekrefte/avkrefte en antakelse om tilstand som krever behandling.
- Rask og presis skriftlig tilbakemelding om prøvesvar. Tar kontakt på telefon i enkelte tilfeller.

Lite, om intet, pasientomsorg

Dårlig til å forstå pasientens problem og veldig lite intressert i hvordan du faktisk har det. Lite, om intet, pasientomsorg.
Står nå i kø hos en annen fastlege, frem til jeg kommer over til ny lege kommer jeg til å benytte meg av private tjenester.

Trygg, dyktig

Super fornøyd med fastlegen min, Nielsen. Omsorgsfull, grundig og dyktig. Veldig god å gi tilbakemelding om prøve og undersøkelse.

Uinteressert og useriøs

Det eneste som er bra er ventetiden og legesenteret.

Ena glemmer å bestille blodprøver, må ofte tilbake å ta de ho har glemt. Er alltid noe feil med sykmeldinger og hun får ikke tingene gjort. Virker som hun ikke forstår pasientens problemer og finner ingen løsninger.