Humera Anwar

Autorisasjon (2010)

Majorstukrysset legegruppe Telefonnummer22 95 55 9022 95 55 ...
Majorstukrysset legegruppe Bogstadveien 72 0366 Oslo
Humera Anwar er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Humera Anwar

Vikar Uengasjert

Opplever vikar som uengasjert og uten evne til å lytte til pasient. Ikke villig til å akseptere min fremstilling av helseproblemer. Tror legen at man er hypokonder?Har vært hos lege maks 10 ganger i livet. Har ikke vært forkjølet engang de siste 20. Vet hva som feiler meg. Ble nødt til å reise til Tyskland for å bli behandlet seriøst.

Tilgjengelig, kunnskapsrik, trygg

Jeg måtte bytte fastlegen, da min gamle gikk av med pensjon. Hos Humera fikk jeg helt ny informasjon over hvordan jeg kan behandle mine helseproblemer. Det hjalp meg veldig! Hun tok inn datteren spontant, da datteren ble så syk, at jeg ikke visste videre. Hun er fantastisk med barn. Jeg er svært fornøyd med min nye norske fastlege og anbefaler henne svært gjerne videre!

Dårlig opplevelse - første besøk

Byttet fast lege til Humera Anwar. Siden jeg fikk hun som fast lege hun var i mamma permisjon men fikk vikar lege (kaur) istedenfor i det periodene. Hun var veldig forstårlig og lytter godt til pasientene. Hun bruker Empati. Jeg mener når en person er syk- da trenger pasientene virkelig oppmerksomhet av lege. Pasient ønsker at legen hører dem godt for å forstå problemer til pasientene" Hvis ikke de forstår med en gang i hvertfall de må sørge for at de viser respekt og høre hva som har skjedd med pasient eller hvordan de har det (veldig viktig)" Man blir ekstra følelsom når de er syke. Det er ikke å bare ta imot pasient .. snakke rask og kort-skrive medisin eller bare å si ta PARACET (på alt!!!!!!). Dette har jeg opplevd med en gang på første besøk med min ny lege etter hun kom tilbake fra mamma permisjon.
Først jeg måtte vente ganske lenge til lege og den andre ting var Hun viste meg at hun har dårlig tid når pratet med meg. Hun prøvde å snakke rask og brukte Ganske lite tid. Jeg var Utrolig Missfornøyd. Prøvde å bytte lege med en gang når jeg var ferdig.Jeg dro aldri tilbake til Humera Selvom jeg var alvorlig syk etter det også bare pga den første besøk. Det var bedre å vente 4 timer på legevakt istedenfor. Venter til å bytte lege. Hun må prøve seg å vise empati .. Hun må prøve å sette seg selv til en pasientens situasjon. Ellers har hun dårlig tid da kan hun heller be pasient å komme neste gang men ikke bare ta imot pasient for et formalitet.

Leger til å stole på!!!! Humera Anwar og Jagroop Kaur til å stole på!!!!

Jeg har hatt Humera Anwar som fastlege for 2 år og meget godt fornøyd med henne og vikarlege Jagroop Kaur, God service og profesjonell forhold til pasienten.Ung men kompetent, kunnskapsrik lege, som faktisk ønsker å hjelpe deg. Opplevde å bli svært godt ivaretatt som pasient. Veldig lett å kommunisere med,hun tar seg god tid til å lytte og for å svare på spørsmål og ikke minst forklare. Faglig dyktig , empatisk, hyggelig , effektiv og vennlig. God oppfølging, viser virkelig
at hun bryr seg om pasienten.
Kristin, kontorsekretær, på Frogner Legesenter er fantastisk, veldig hyggelig og effektiv.

meget profesjonell lege

Jeg er for tiden å ha som fastlege ansvar og kan si at hun er i stand til under mine behov og for å gi meg den hjelpen nødvendig.
dessverre nødt til å alltid stic den prosedyren her, men jeg ser henne gjøre effert å løse mine problemer og å irect til spesialist når det er nødvendig