Humera Anwar

Autorisasjon (2010)

Majorstukrysset legegruppe Telefonnummer22 95 55 9022 95 55 ...
Majorstukrysset legegruppe Bogstadveien 72 0366 Oslo
Humera Anwar er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Humera Anwar

meget profesjonell lege

Jeg er for tiden å ha som fastlege ansvar og kan si at hun er i stand til under mine behov og for å gi meg den hjelpen nødvendig.
dessverre nødt til å alltid stic den prosedyren her, men jeg ser henne gjøre effert å løse mine problemer og å irect til spesialist når det er nødvendig

VIKAR FOR HUMERA ANWAR

Ettersom jeg har forstått er den kvinnelige vikaren for Humera Anwar, Jagroop Kaur. Og jeg tror også Jagroop Kaur var der i juni 2016 (tidl.innlegg)

Jeg har brukt Kaur siden i sommer, og må alt i alt si at jeg er misfornøyd med å ha en så uerfaren lege. Vel er hun nesten nyutdannet, men hun setter av for lite tid til meg, 5-10 min, og blir tilsynelatende veldig stresset om det ser ut til å bli "over" den korte beregnede tid. Dette er støtende.

Hun ser også ut til å ha både skylapper og øreklaffer i forhold til å lytte og sette seg inn i min situasjon. Når hun skal bedømme det jeg sier går hun bare etter en diagnose, og symptomer hun har pugget på legestudiet.

Kaur kan vinne mye på å sette av mer tid, log lytte til pasientene.

Hun er altfor ung til å kunne løse pasientenes problemer på rekordtid .

Ikke fornøyd desverre

Har bare vært hos denne legen to gang, men bytter fastlege etter dette. Det kan godt hende at hun egentlig er flink, men den gangen jeg var her var jeg ikke fornøyd.
Er en person som drar til legen kanskje en eller to gang i året, men følte meg som den største hypokonderen etter mitt første besøk. Måtte overtale henne til å henvise meg til spesialist selvom jeg hadde anbefaling fra min tidligere lege. Selv ønsker jeg en lege som lytter mer og prøver å vise forståelse for at det du sier stemmer.
Er veldig vanskelig å nå senteret via tlf. Derimot fikk jeg time fort da jeg ba om det.

Kort tid med ny fastlege

Forrige fastlege gikk av med pensjon. Han hadde alltid tid. Humera Anwar st artet med mange nye pasienter og lang ventetid. Siste måned umulig å ringe. Sendte brev for å få ny time. Og så forsvant hun. Permisjon med ny vikar. Kommer ny vikar om kort tid.
I dag har jeg bestilt ny fastlege

Ikke helt fornøyd

Jeg har kun vært hos henne en gang, men jeg byttet etter besøket. Etter lang tid med sykdom og frustrasjon dro jeg til henne. Det jeg opplevde var en lege som kun ga meg sterkere medisiner og sendte meg rett ut igjen. Jeg fikk følelsen av å være på et samlebånd, og at hun ikke så situasjonen jeg var i.