Hans Arnkværn

0 av 2000

Hans Arnkværn er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hans Arnkværn

Null empati og tillit

Hans har dessverre aldri hatt god tillit eller forståelse for meg som pasient. Det virker som han tror jeg lyver om symptomer, og prøver ikke å sette seg inn i situasjonen. Opplever at han snakker nedverdigende og nesten latterliggjør meg og mine opplevelser.

Uansvarlig, lite profesjonell

Har hatt Hans som fastlege i bare 6 mnd. Hans viser ingen interesse for å behandle meg. Han avslutter e-konsultasjoner, før samtalen er ferdig. Svarer frekt og kort. Dette er ingen mann som egner seg som en fastlege. Har aldri vært borti en så uprofesjonell lege. Det virker som han totalt mangler empati. Burde jobbet som finansrådgiver eller lignende, kanskje skatteinnkrever.

MEGET BRA FASTLEGE

Han er en svært bra lege, forståelsesfull og handlekraftig når det trengs. Får alltid raske tilbakemeldinger på mail hvis jeg spør. Meget godt fornøyd.

Tar folk på alvor, og er effektiv

Har hatt han som fastlege i et par år nå, og de gangene jeg har hatt kontakt med han har jeg fått rask hjelp, både med legetime og via ekonsultasjon.

Han har tatt sykdommen min på alvor, og gjort ordentlige undersøkelser hver gang. Samtidig gjøres ting raskt og effektivt.

Meget fornøyd!

Jeg forsøkte

Jeg er sjelden hos legen. I mine 4-5 år som pasient for Hans, kontaktet jeg han under 10 ganger. Jeg har møtt vikarer til Hans like ofte som han selv. Ble ordentlig syk etter 5 år, og ba om legemelding gjennom e-konsultasjon. Hans bestemte seg for å gi en svært kort sykemelding, som begynte feil dag til tross for at jeg ble forsikret på tlf av de om det motsatte. Jeg kladge på dette, og ble fullstendig ignorert. Jeg endte opp med å være syk og ulønnet i flere dager pga. Hans og hans arrogante opptreden.

Jeg har forsøkt å være en god pasient for Hans, men vi fikk aldri etablert tillitt mellom oss. Vil ikke anbefale til andre.

Åjo, og om du ringer St. Olav Medisinske kan du få beskjed om at det er FOR LANG KØ, og de LEGGER PÅ. De lar deg ikke stå i kø eller gir deg muligheten til å bli ringt opp, roboten bare legger på. Det er så bak mål.