Hans Arnkværn

St. Olav Medisinske

St.Olavs gate 12 0165 Oslo
Hans Arnkværn er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hans Arnkværn

mangler kompetanse og synes jobben er vanskelig

Gir inntrykk av at det er mye å forholde seg til og kritiserer pasienten for å ta opp ting som kan være relevante når han mener de ikke er det. Virker ikke kompetent, stiller ikke spørsmål om forhold som bør være relevante (eks. om kosthold ved B-vitaminmangel). Går ut og gjør andre ting i løpet av timen, skylder på pasienten og sier han ikke har hatt tid til å gjøre så grundige undersøkelser han bruker å gjøre. Oppleves lite tillitsvekkende og uproff.

Tar deg på alvor

Etter flere legebesøk er jeg svært fornøyd. Han tar seg tid til å høre etter, gjør grundige udnersøkelser, og er serviceinstilt. Vil anbefale han på det varmeste.

Manglende kunnskaper

Denne legen er sikkert ok om du trenger hjelp når du er forkjølet. Er du alvorlig syk får du lite hjelp og du må kontakte sykehus eller spesialist selv om du må ha hjelp. Han er også rotete og uerfaren, tar ikke ansvar og ringer deg ikke om du ber om det. Er alltid forsinket i tillegg og kontorpersonalet er kjent for å være lite serviceinnstilt. Veldig slitsomt når man er syk.

Knall fyr

Han tar meg på alvor, vurderer og snakker med meg for og sammen finne svar.
Vil anbefale han til flere.

Ikke ta deg alvorlig

Hadde en alvorlig gikt blusse opp, legen fortalte meg at de meds skal fungere, og jeg ville ikke trenger sterkere smertestillende. Vært plaget i flere dager med ekstrem smerte, og når jeg melding legen min på nettportal, er alt jeg får: "Du burde være fint med meds jeg ga deg, og du bør ikke trenger sterkere smertestillende hvis det fortsetter kan du kommer tilbake for en annen diagnose. "Etter klart å nevne at et nytt besøk er nesten umulig på grunn av ikke å kunne flytte ut av senga.