Hans Arnkværn

St. Olav Medisinske
St.Olavs gate 3 C 0165 Oslo
Hans Arnkværn er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hans Arnkværn

Den beste legen jeg har hatt

Dyktig og lyttende. Tar seg tid og er interessert. Fin kommunikasjon mellom lege og pasient. Oppfølging veldig bra

mangler kompetanse og synes jobben er vanskelig

Gir inntrykk av at det er mye å forholde seg til og kritiserer pasienten for å ta opp ting som kan være relevante når han mener de ikke er det. Virker ikke kompetent, stiller ikke spørsmål om forhold som bør være relevante (eks. om kosthold ved B-vitaminmangel). Går ut og gjør andre ting i løpet av timen, skylder på pasienten og sier han ikke har hatt tid til å gjøre så grundige undersøkelser han bruker å gjøre. Oppleves lite tillitsvekkende og uproff.

Tar deg på alvor

Etter flere legebesøk er jeg svært fornøyd. Han tar seg tid til å høre etter, gjør grundige udnersøkelser, og er serviceinstilt. Vil anbefale han på det varmeste.

Manglende kunnskaper

Denne legen er sikkert ok om du trenger hjelp når du er forkjølet. Er du alvorlig syk får du lite hjelp og du må kontakte sykehus eller spesialist selv om du må ha hjelp. Han er også rotete og uerfaren, tar ikke ansvar og ringer deg ikke om du ber om det. Er alltid forsinket i tillegg og kontorpersonalet er kjent for å være lite serviceinnstilt. Veldig slitsomt når man er syk.

Knall fyr

Han tar meg på alvor, vurderer og snakker med meg for og sammen finne svar.
Vil anbefale han til flere.