Hans Arnkværn

0 av 2000

Hans Arnkværn er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hans Arnkværn

Lytter og er kunnskapsrik

Utelukkende positive erfaringer med Hans. Lytter og gir alltid hjelp. Rask å svare e-henvendelser. Har alltid satt meg som pasient i fokus.

Utilgjengelig og ufokusert

Hans har svært dårlige kommunikasjonsevner og har gjentatte ganger gjort feil på henvisninger og journalføring.

Arrogant og finnes ikke tillit

Jeg har vært innom Hans fire ganger, og ikke en gang har jeg gått ut derfra og vært fornøyd. Første gang jeg var der hoppet han over meg og jeg måtte vente i over 30 minutter, ingen unnskydning å få heller.

To siste gangene jeg var der har jeg bedt om henvisning videre og det jeg får som svar er «de andre kan ikke hjelpe deg mer enn det jeg allerede har gjort», noe som absolutt ikke stemte. Etter mye frem og tilbake fikk jeg endelig henvisningene jeg trengte, men å måtte krangle seg til de skal være helt unødvendig. Følte meg på ingen måte hørt eller sett. Sist gang jeg var der var han ti minutter forsinket og prøvde å avslutte timen ti minutter før tiden, noe jeg selv måtte hindre han fra å gjøre.

Han er ikke til å anbefale i til noen.

Arrogant og med dårlig tid

Jeg har hatt Hans som fastlege i over 8 år. Jeg har vært hos han eller i kontakt med han mindre enn 10 ganger på disse årene. Likevel har jeg negative opplevelser fra alle konsultasjoner med Hans.

Han avbryter e-konsultasjoner før de er ferdig på en utrolig arrogant måte.

Det verste var nok når jeg fikk vite at jeg hadde føflekk-kreft litt i forbifarten av resepsjonisten, ikke av Hans selv. Hvordan noe slik er mulig skjønner jeg fremdeles ikke. Rutinene på legekontoret opplever jeg som manglende og dårlige.

Anbefaler ikke, jeg har byttet fastlege.

Flink, men kan virke arrogant

Følte meg ikke sett eller hørt, følte meg som en byrde for han etter 1 år. Flink til å skille mellom alvorlig og ikke, men må krangle om sykemelding når det blir behov.