Kim Håvard Bertheussen

Autorisasjon (2013)

Vågsbygd legesenter Telefonnummer38 00 05 5038 00 05 ...
Lumberveien 49 4621 Kristiansand S
Kim Håvard Bertheussen er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Kim Håvard Bertheussen

Dr.Kim,(som jeg kaller ham)Han er en fantastisk lege,og med en medmenneskelighet og empati,som han bør få ros for.

Vi,min mann og jeg har Dr.Kim Håvard Bertheussen,som vår fastlege.Og han er unik opprik,empatisk og veldig forståelsesfull. Han tar den tid vi trenger når vi er hos han,og han er kunnskapsrik innen sitt yrke,itillegg ser han oss som personer og ikke bare pasienter,noe som for oss betyr veldig mye.
Han gjør alt han kan for å finne løsninger på det som man må ha behandling for,
og om han føler man trenger mer hjelp enn det han kan gi nøler han ikke med å sende oss til andre led den kunnskapen. Han er ikke bare vår fastlege han er så mye mer,vi trenger ikke alltid bare prate om sykdommer,men vi kan også ha normale samtaler,som man med en venn. Jeg husker første gang jeg kom til ham,og jeg synes han så ut til å være på samme alder dom våres barn,og vi har siden da,sier jeg titt og ofte hvor ung han er og vi spøker ordet og andre ting. Det har stir betydning for oss begge at vi kan ha en litt lett humor oss imellom,selvom han er vår fastlege. Når man har kroniske sykdommer,betyr det mye at fokuset ikke hele tiden er sykdom. Han er også så punktlig når det gjelder å sende inn resepter til oss. Som er etter våres syn veldig positivt,når vi ikke har bil å dra til apoteket å hente medisiner med,så er det godt at de er på plass på apoteket, når vi først drar inn med buss,for å hente dem.Og pga vår situasjon får vi alltid transport med Taxi,og betaler kin egenandel, dette er også noe som vi er veldig takknemlige for at han gjør,fordi han forstår situasjonen vår. Han er veldig god på å prøve å løfte ditt sinn opp,om man er litt deprimert en dag,og han er fantastisk til å klare å snu situasjon innen vi er ferdig hos han. Jeg kunne på vegen av mann min og meg skrevet en bok om hvor snill og dyktig han er som lege.Fordi han er unik som person og som lege
Men det er ikke det som er meningen med dette,så for å avslutte vårt innlegg,vil jeg bare si at vi anbefaler han til alle som trenger en lege som ham.
En annen ting er at,det mest sannsynlig ikke er noen ledige plasser til nye pasienter hos ham,fordi han er som han er. Og da min mann og jeg valgte ham som vår fastlege. Først fikk moin mann beskjed om at han hadde nå blitt hans fastlege,mens jeg ble stående på venteliste oppimot ett år ,før jeg også ble ganske pasient,og idag etter å ha hatt ham som våres fastlege i noen år,håper vi at han aldri vil flytte fra Kristiansand,så vi kan beholde ham. For en ting er sikkert,en lege som Dr.Kim, finnes det garantert kun en av,og vi er heldige nok til å kalle ham ,fastlegen vår,og gjør det med stolthet. Skulle vi gitt han noen karakter så ville han fått gull pott på alle kategorier. Og til slutt hil vi bare takke Dr.Kim for at han er vår fastlege,og takke ham for den gode behandlingen han gir oss, og bare igjen si for en fantastisk flott og god lege han er,tusen hjertelig takk, Dr.Kim

Beste fastlegen

Kim er en fantastisk lege . Alltid lyttende og har god tid . Man føler seg sett og hørt . Ivaretagende og kunnskapsrik .
Presis og nøyaktig .
Som kronisk syk har han for meg vært og er , en uvurdelig støtte og hjelp gjennom vanskelige ting .
En passende blanding av alvor og humor …

Min trygghet.

Dr. Bertheussen, som er min fastlege, imponerer meg. Han overtok meg fra Dr. Vik, som var som å hoppe etter Wirkola……
Han har etter en tid som min fastlege, overgått forgjengeren.
Han er lyttende, jeg blir tatt på alvor, og han utreder mine utfordringer.
Når han ikke føler at han strekker til selv, nøler han ikke med å ordne ekstern hjelp.
Dette får meg til å føle meg trygg på at jeg alltid får den beste behandling.
Blir ikke bedre!

Fantastisk fastlege!

Er stum av beundring av denne unge mannen. En mer forståelsesfull, faglig dyktig og ivaretakende lege må du lete veldig lenge etter. Ringer meg opp privat for å spørre hvordan det går, lytter lenge, gir gode råd, kjenner eller ser på mine ondter og snakker sammen med meg hva det kan være, og hva vi kan gjøre for å finne riktig medisin. Flytter han, flytter jeg etter. Har anbefalt ham på det varmeste til alle jeg kjenner.

Flink, hyggelig og tilstede

Kim Bertheussen er en usedvanlig dyktig og hyggelig lege. Som pasient hos han blir du sett og godt tatt vare på. Han lytter, er til stede, møter blikket ditt og er god å prate med. Kim er en moderne lege, i takt med sin tid, full av medmenneskelig varme.
Anbefales!