Kim Håvard Bertheussen

Vågsbygd legesenter
Lumberveien 49 4621 Kristiansand S
Kim Håvard Bertheussen er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Kim Håvard Bertheussen

Lytter og tar meg på alvor

Har lest seg opp siden forrige besøk. Følger opp m spm og vurderer ev nye prøver/spesialistkontakt. Vennlig og respektfull.

Men jeg må selv følge opp prøvesvar. D kan gå en ekstra uke etter disse er klar fra sykehuset, til han tar kontakt. Så jeg må selv være aktiv og etterspør disse.

Samme gjelder medisiner. Det hender resept på medisiner mangler når jeg står på apoteket, også avkryssing for at merket ikke skal byttes til rimeligere type. Apoteket må da bruke tid på å ringe legen.

Dyktig, lyttende medmennske.

Denne legen gir jeg min beste anbefaling. Han ser meg som menneske og tar tid, lytter og hjelper så godt han kan. Henviser raskt om det trengs. Virker dyktig på alle måter.

Lyttene og forklarer forståelig

Det er tillitvekkende å snakke med denne legen. Han lytter og snakker så det er forståelig. Føler meg tatt på alvor.

Hyggelig og sympatisk lege.

Jeg føler meg ivaretatt fordi han tar symptomene mine på alvor, han kan tenke høyt sammen med meg og henviser meg videre. Han bruker også den tiden som trengs når jeg er der.

Faglig dyktig og jordnær

En ung lege men med masse gode egenskaper. Tålmodig, seriøs og lyttende! Tar alle symptomer på alvor.