Kim Håvard Bertheussen

Autorisasjon (2013)

Vågsbygd legesenter Telefonnummer38 00 05 5038 00 05 ...
Lumberveien 49 4621 Kristiansand S
Kim Håvard Bertheussen er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Kim Håvard Bertheussen

Trygg

Jeg har brukt Bertheussen i fra han var ny lege hos Lumber legesenter. Trygg,lytter og er ikke stresset .Han ringer hvis det er noe spesielt. Jeg har anbefalt ham til kolleger som jobber innen helse.

Imøtekommende og interessert

Bertheussen har vært min fastlege gjennom flere år, og han virker oppriktig interessert i min helse. Han gir meg alltid tid til å forklare og har god tid med pasientene. Alltid oppfølgingsspørsmål og undersøkelse for å tydeliggjøre situasjonen før han konkluderer. Han er ikke redd for å henvise videre til spesialister, for å sikre den beste ivaretakelse av meg som pasient. Han er respektfull og ustresset. Printer ut artikler jeg kan lese så jeg kan forstå situasjonen min bedre. Jeg opplever ham som empatisk og omsorgsfull.
Legesenteret kunne gjerne hatt bedre nettside/digitale kommunikasjondmuligheter, men det er det eneste jeg har å utsette.

Oppmerksom, hensynsfull, tålmodig, vennlig og dyktig lege

Flink til å ta vare på pasienten, dyktig. Sjekker videre opp hvis han ikke finner løsningen, forklarer godt og på en enkel og fin måte. Hyggelig mann med mye kunnskap. Veldig fornøyd med legen min!

Ikke tatt alvorlig

Lytter ikke ordentlig og føler meg ikke tatt alvorlig. Utelukker mulige feil uten ordentlig grunnlag samt antar at det ikke er et problem når jeg vet at det er noe galt.
Virket ikke interessert i å lytte eller forstå hva som var problemet. Dårlig opplevelse dette...

Farlig lege!

Jeg har hatt Kim Håvard som fastlege i over et år, og han ringer aldri opp igjen, selv når pasienten går tom for forskrevet medisin og havner på sykehus og familie og ektemann prøver desperat å ringe så legger han på og ikke ringer tilbake. Uansett uenighet, så er set utrolig uansvarlig og useriøst å verken ringe pasienten tilbake eller pasientens bekymrede familie. Utrolig skuffende og frustrerende. Vær forsiktig!